اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اصطلاح جدید دنیای گیگها: بروگرمر

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اصطلاح جدید دنیای گیگها: بروگرمر

    این روزها اگر درفروم*ها و بحث*های فرهنگی برنامه*نویس*ها و گیک*ها مشارکت کنید، یک کلمه دائما به چشم می*خورد: بروگرمر. این عبارت هیچ ربطی به زبان عربی و ناتوانی (ظاهری) آنها در تلفظ «پ» ندارد.

    اصطلاح بروگرمر چند وقت پیش در بیزنیس ویک و تحت مقاله*ای با عنوان «خیزش بروگرمر» مشهور شد. این اصطلاح ترکیبی است از Bro و Programmer. «برو» مخفف برادر است و یک عبارت برای سلام و علیک.. مثلا «های برو!» (: چسباندن این به اول «پروگرمر» که برای خیلی*ها یک گیک کامپیوتری بدون مهارت*های اجتماعی را به یاد می*آورد، سعی می کند اشاره داشته باشد به نسل جدیدی از برنامه*نویس ها که اتفاقا خیلی هم آدم*های جذابی هستند.

    یک بروگرمر به میهمانی می*رود، روابط اجتماعی خودش را دارد،* خوش تیپ است، لباس*های مرتب و تمیز می*پوشد، موسیقی می*نوازد و... و البته برنامه*نویس هم هست. البته احتمالا یک نفر همه این مشخصات را با هم ندارد اما به هرحال بروگرمر برنامه*نویسی است که غیربرنامه*نویس*ها هم از بودن با اون لذت می*برند. این کلمه با وجود انتقادات کاملا منطقی که از نقطه نظر تاکید روی جنس مرد به آن وارد است، به سرعت در حال جا افتادن در فرهنگ لغات گیکی است.
    این لینک مقاله بیزینس ویک:
    The Rise of the 'Brogrammer' - Businessweek

    اینم چندتا عکس از (چند برادر برنامه نویس)












    البته این اخریو زیاد جدی نگیرید.بنده خدا تحت فشار بوده موقع عکس!


    How does a programmer become a brogrammer? - Quora

  • #2
    قدیمی........

    نظر


    • #3
      بد نبود! اما یکم خشک بود ! کلمه ی بی کاربردیه !

      نظر


      • #4
        دقت کردید که همشون عینک دودی داشتند !
        شاید در ظاهر این عینک ها دودی و برای زیبایی به نظر برسند اما در واقع این ها عینک های ضد تشعشع یا به اصطلاح آنتی گلیر هستند !

        نظر

        صبر کنید ..
        X