اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تلاش هکرها برای داشتن سرویس اینترنت ما*هواره ای

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تلاش هکرها برای داشتن سرویس اینترنت ما*هواره ای

    تلاش هکرها برای داشتن سرویس اینترنت ما*هواره ای!!!


    ( موضوع در انجمن سرچ شد و موضوع مشابهی پیدا نشد. بعد از آن تاپیک زده شد )



    براساس یک گزارش از کنفرانسی که به تازگی در برلین برگزار شد ، هکرها قصد دارند ما*هواره های ارتباطی مخصوص به خود را در مدار کره زمین قرار دهند و در حال توسعه شبکه ایستگاههای کنترل زمینی جهت ردیابی و ارتباط با آنها هستند . عنوان این طرح “Hackerspace Global Grid” می باشد و ظاهرا هدف از انجام اینکار توسط هکرها ، آزادی انتقال اطلاعات و داشتن یک سرویس اینترنتی اختصاصی عنوان شده است .

    شاید شما ایده توانایی هکرها در برقراری ارتباط بیشتر و بهتر را دوست نداشته باشید ، ولی برخلاف شما Nick Farr یکی از هکرهای فعال در این زمینه میگوید که دانش تنها انگیزه این پروژه است که شامل توسعه الکترونیکی جدیدی است که می تواند در قالب یک ما*هواره ای در فضا به فعالیت بپردازد . Farr و همکارانش در حال کار برروی این پروژه می باشند ، پروژه ای که در واقع یک پژوهش ابتکاری دانشجویی در بخش هوافضا است ، هرچند داشتن دستگاههای ردیابی ما*هواره ای ، بدون جیب های پر از پول سازمانها و شرکتهای بزرگ و بین المللی ، برای این افراد سخت خواهد بود .

    هکرهای آلمانی برای داشتن ارتباطی بهتر با ما*هواره ای خود در فضا و کنترل راحتتر آن میخواهند ، آنها را در پائین ترین مدار ممکن نسبت به زمین قرار دهند و با انجام این کار هکرها میتوانند بسیار راحتتر و با هزینه ای کمتر ، آنها در هر موقعیتی که هستند از طریق ایستگاههای خود ردیابی کرده و داده های خود را منتقل کنند .

    البته این سیستم قرار دادن ما*هواره ای بدون مشکل هم نیست و قرار دادن آنها در مدار پائین تر میتواند باعث ایجاد مشکلاتی شود ، مثلا کشورهای مختلف میتوانند آن ما*هواره ای را از کار بیاندازند . به هرحال هکرها بر انجام این کار اصرار دارند ، حتی اگر مخافان زیادی در مقابل آنها باشد .

    منبع : پی سی وار
    ویرایش توسط alirezadiba : https://i-phone.ir/forums/member/40924-alirezadiba در ساعت 03-01-2012, 06:47 PM
صبر کنید ..
X