اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

صفحه ي ايپد من رو نگاه نكن!!!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • صفحه ي ايپد من رو نگاه نكن!!!

    تبلت*ها صفحه*های بزرگی دارند که به غریبه*های کنجکاو در اماکن عمومی امکان سرک کشیدن در اطلاعات خصوصی شما را می*دهد!* با استفاده از این محافظ صفحه، آن*ها روی تبلت شما چیزی جز صفحه سیاه نخواهند دید!
    زمان زیادی از وارد شدن گوشی*های همراه هوشمند به بازار نگذشته بود،* که نیاز به حفظ حریم خصوصی احساس شد. حالا دقیقا همین اتفاق در مورد تبلت*ها دارد می*افتد. تبلت*ها صفحه*های بزرگی دارند که وقتی در اماکن عمومی از آن*ها استفاده کنید،* دیگران می*توانند صفحه تبلت شما را ببینند یا حتی به راحتی در اطلاعات شخصی شما سرک بکشند.

    به گزارش دیسکاوری، *شرکت تری.ام نخستین گام را برای حفظ حریم خصوصی کاربران در استفاده از تبلت*ها برداشته است:* این شرکت محافظ صفحه*هایی به نام محافظ حریم خصوصی برای تبلت*ها طراحی کرده که مخصوص جلوگیری از سرک کشیدن غریبه*های کنجکاو در اطلاعات شخصی شما روی تبلت اپل (آی*پد) و سایر تبلت*ها در اماکن عمومی است!

    محافظ صفحه تری.ام برای نمایشگرهای لمسی مدل*های بسیاری از تبلت*های شرکت*های اپل، سامسونگ، موتورولا، بلک*بری و اچ.تی.سی قابل استفاده است. این محافظ ضد غبار، آلودگی، *اثرانگشت و خراش است. برای ابزارهای دو طرفه، محافظ حریم خصوصی تری.ام این امکان را به کاربر می*دهد که خودش انتخاب کند اطلاعاتش محرمانه بماند یا این که آن*ها را با کسی به اشتراک بگذارد و دیگری هم بتواند صفحه تبلت او را ببیند. برای این کار تنها کافی است جهت گرفتن تبلت خود را عوض کند.

    بااستفاده از این محافظ صفحه می*توانید با خیال راحت از تبلت خود استفاده کنید، *چون اگر هم کسی بخواهد سرک بکشد، چیزی روی صفحه نخواهد دید! قیمت 39.99 دلار است.

  • #2
    ایران هم هست،کجا

    نظر

    صبر کنید ..
    X