اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل کمپانی Innolux را بعنوان سومین تولید کننده صفحه نمایش آیفون 6 انتخاب میکند

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اپل کمپانی Innolux را بعنوان سومین تولید کننده صفحه نمایش آیفون 6 انتخاب میکند



    براساس خبری که یک نشریه تایوانی منتشر کرده، کمپانی اپل شرکت Innolux را بعنوان یک از کاندیداهای تولیدکننده پنل های صفحه نمایش آیفون 6 انتخاب کرده تا از بین این شرکت و سامسونگ و شارپ یکی بعنوان سومین تولید کننده صفحه نمایش آیفون 6 انتخاب شود، حتی گزارش شد که در بین این سه شرکت، Innolux توسط اپل انتخاب شده است.


    از آنجا که پیش بینی می شود، علاقه شدیدی به آیفون 6 در بین کاربران ایجاد شود و تقاضا برای خرید آن بالا باشد، تولید صفحه نمایش این اسمارت فون بین سه شرکت ژاپن دیسپلی، ال جی دیسپلی و Innolux تقسیم خواهد شد. شارپ و سامسونگ نیز همچنان برای کسب سهمیه سوم در حال تلاش هستند.


    با این حال چون سامسونگ رقیب مستقیم اپل به حساب می آید، به نظر می رسد که اپل از این شرکت صرفه نظر کرده ضمن اینکه شارپ نیز در بخش تولید پنل های نمونه با مشکلاتی روبرو بوده است، پس به نظر می رسد که Innolux به عنوان تنها گزینه برای اپل باقی مانده است. این شرکت در بخش تولید صفحه نمایش های تلویزیون، مانیتورهای دسکتاپ، نوت بوک و دستگاههای موبایل فعال بوده است.


    شرکت اپل درحالی از سامسونگ دست می کشد که این کمپانی در سه ماهه اول سال جاری، صفحه نمایش حدود نیمی از تبلت های آیپد 4 را تولید کرده است
صبر کنید ..
X