اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سیری برای کنترل خودکشی ها بروز شد!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سیری برای کنترل خودکشی ها بروز شد!

    خیلی از افراد هستند که بخاطر مشکلات مادی ، معنوی ، بی محبتی ها ، شکست های روحی و روانی و یا مادی در زندگی و یا بیماری های روانی دست به خودکشی میزنند . خیلی از آنها نیز قبل از این کار ، با سایرین مشورت میکنند . در این مواقع اگر شخص مشورت کننده توانایی و قدرت لازم برای قانع کردن او برای ادامه زندگی را دارا باشد ، می تواند او را از این کار ناشایست نجات دهد .سیری اپل هم به همین منظور ، این توانایی را گرفته است که اگر با او درباره خودکشی صحبت کنید ، اول به شما پیشنهاد می کند که این کار را انجام ندهید ، سپس با دادن یک شماره تلفن از موسسات درمانی پیشگیری از خودکشی ، تماس با این موسسات برای مشورت بیشتر را توصیه می کند .




    این عمل اپل کاری بسیار قابل تحسین و زیباست که به احتمال زیاد می تواند حداقل از تعدادی از خودکشی ها پیشگیری کند . این شرکتیست که زندگی کاربرانش براش اهمیت دارد !

    منبع:اپل اپس

    - - - - - - - - - -

    چه جالب!

    الان خودم این رو به سیری گفتم و همین جواب رو داد!

    iphone 5 6.1.2


  • #2
    این زندگی کاربران نیست که براش حائز اهمیت هست. اگر بعدها توسط پلیس که علل خودکشی بررسی میشه، گوشی آیفون شخص هم بررسی کنند و همچنین چنین چیزی رو درونش بیابند، پای اپل هم به کلانتری باز میشه (به جون مادر تیم کوک تا حالا یه بارم پاش به کلانتری باز نشده :d ). و شاید حتی خانواده قربانی ازش غرامت طلب کنند (که چرا با ابزاری که میتونسته، جلوش رو نگرفته).

    نظر

    صبر کنید ..
    X