اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل سامسونگ را کنار زد تا بهترین عرضه کننده ی گوشی تلفن همراه در ایالات متحده شود!!!!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اپل سامسونگ را کنار زد تا بهترین عرضه کننده ی گوشی تلفن همراه در ایالات متحده شود!!!!

    اپل سامسونگ را به عنوان رهبر بازار در گوشی های تلفن همراه در ایالات متحده در سه ماهه پایانی سال 2012 پیشت سر گذاشت، گزارش Strategy Analytics نشان می دهد ، گرچه سامسونگ هنوز هم در سال گذشته به عنوان یک رهبر شناخته می شد اما توسعه اولین چیزی است که اپل را در نقطه بالا در تمام بازار تلفن همراه به طور کل در آورده است.

    تحلیلگران تکنولوژی تخمین می زنند که در مجموع 52 میلیون گوشی تلفن همراه در آخرین سه ماه سال ۲۰۱۲ در ایالات متحده عرضه شده است،که اپل با سهم ۱۷.۷ میلیونی در رتبه ی اول، و سامسونگ با سهم 16،8 میلیونی رتبه ی دوم و LG با رتبه ی سومی با 4،7 میلیون دستگاه قرار دارند
    سامسونگ رتبه ی برتر را داشت قبل از این که توسط اپل کنار زده شود!!!
    Strategy Analytics گفت : ما تخمین می زنیم که اپل ۱۷.۷ میلیون گوشی تلفن همراه با رکورد ۳۴ درصدی عرضه کرده است در فروشگاه های ایالات متحده که این به طور قابل توجهی بیشتر بوده است از سهم ۱۲.۸ میلیونی و ۲۵ درصدی در سال ۲۰۱۱!!!
    اپل برای اولین بار رتبه ی اول در عرضه ی گوشی تلفن همراه را در ایلات متحده به دست آورده است!!!
    که این موفقیت اپل با استفاده از اکوسیستم مورد علاقه و همیشگی اپل مانند آیفون و اپ استور و واگذار کردن اپراتور و سرمایه گزاری گسترده برای آیفون ۵ بوده است!!!
    با این حال این شرکت حدس می زند که سامسونگ مقام خود را دوباره پس می گیرد در زمانی که شایعاتش را راجع Galaxy SIIII پخش می کند!
    در همین حال دادگاه استیناف ایالات متحده سعی دوباره ی اپل برای ممنوعیت سامسونگ Galaxy Nexus به عنوان یک محصول AllThingsD را رد کرد!
    ​منبع: macrumors.com

  • #2
    اینم در نظر بگیرید ایفون کلا 6تا گوشی داره اما سامسونگ زیاد!!!!!!
    پس ایفون با همین تعداد کم اول بوده از قبل!!!

    نظر

    صبر کنید ..
    X