اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نسل سوم شیشه های گوریلا آماده برای استفاده در آیفون و آیپد های آینده

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نسل سوم شیشه های گوریلا آماده برای استفاده در آیفون و آیپد های آینده


    در روز پنج شنبه سوم ژانویه , کمپانی Corning سازنده شیشه های گوریلا اخباری از نسل سوم شیشه های خود منتشر کرد که ورژنی قوی تر و مقاوم تر بر ضد خط وخش از صفحه ای است که هم اکنون در صفحه نمایش آیفون و آیپد و بسیاری دیگر از دستگاه های تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفه شده .
    کمپانی Corning قصد دارد در نمایشگاه CES پیش رو از آخرین تکنولوژی صفحه های خود شامل نسل سوم شیشه های گوریلا و کابل های نوری قابل استفاده در دستگاه هایی که از پروتکل فیبر پشتیبانی میکنند مانند توندربولت پرده برداری کند

    در رابطه با شیشه گوریلای ۳ کمپانی Corning ادعا میکنه بخاطره تکنولوژی "مقاومت در برابر آسیب" , مواد بکارگرفته شده نسبت به نسخه قبلی تا ۳برابر دارای مقاوت پذیری بیشتری دربرابر خراش میباشند این کمپانی همچنین ادعا میکند که خراش های احتمالی تا ۴۰درصد کمتر با چشم غیرمسلح قابل مشاهده میباشند.

    اطلاعات چندانی درباره کابلهای نوری ارایه نشده اما قالب فیبری آن در مقایسه با کابل های رایج مسی وعده دستیابی به سرعت بیشتر را میدهد که همچنین قابلیت اجرا در اندازه طویل تر را هم دارد . هنگامیکه که شرکت اپل برای اولین باردستگاههای مک و نماشگرهای مبتنی بر Thunderbolt را ارایه کرد قول داد که داد که ورود این کابلهای نوری به بازار باعث ارتقای کارایی محصولاتش خواهد شد اما تا به اینجا تولید این قطعات جانبی گران قیمت عملی نشده اتفاقی که انتظار میره در سال ۲۰۱۳ تغییر کند .

    در روز سه شنبه هشتم ژانویه , جیمز پی کلاپین مدیر تکنولوژی صفحات در شرکت کورنینگ بعنوان سخنگو درباره "فن آوری های مخل بر سر آینده ویدیو و بازیها " و نقش صفحات خاص بکار رفته در لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تصاویر3D با وضوح بالا ویدیو های HD و تلویزیون و تبلت های متصل به دیگر دستگاه ها از طریق اینترنت سخنرانی خواهد کرد . انتظار میرود که جزییات بیشتری و دقیق تری از محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه CES پیش رو آشکار شود .

    منبع : AppleInsider | News and rumors since 1997
صبر کنید ..
X