اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

هدف اول اپل در سال ۲۰۱۳ ، راه اندازی سرویس آنلاین رادیویی ...

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • هدف اول اپل در سال ۲۰۱۳ ، راه اندازی سرویس آنلاین رادیویی ...

    طبق گزارش بلومبرگ ، اپل در حال انجام معاملاتی برای ایجاد یک سریس آنلاین رادیویی در سال آینده است.


    اپل و تعدادی عمده ای از شرکت های صنعت موزیک در حال انجام مذاکراتی برای ایجاد سرویس رادیویی هستند که کل دنیا ی مجازی رو پوشش خوهد داد.
    حول محور مذاکراتی که در حال انجام است ، میزان سهم و درآمد حاصل از این معامله ای میباشد که قرار است اپل در سه ماه ی نخست سال ۲۰۱۳ انجام دهد.
    گزارشات حاکی از آن است که مدیران Vivendi , Warner و Sony طی هفته های گذشته بازدیدی رو از دفتر مرکزی اپل ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقشه ی جدید این شرکت انجام دادند.
    سرویس جدید رادیویی اپل انتظار میرود که تمرکزش رو روی چند ایستگاه مجازی برای اجرای آهنگ ها در مرورگرهای وب بگذارد و یا به صورت اپلیکیشن برای دستگاه های iOS روانه ی بازار کند.
    این سرویس اپل تا چند وقت پیش به آرامی و سکوت در حال جریان بود اما ماه گذشته وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز گزارشی رو مبنی بر نقشه ی اپل برای رقابت با Pandora و سرویس های مشابه منتشر کردن.
    اما بر خلاف خدمات هایی که این سرویس ها ارائه میدن و با سیاست هاشون ، کاربران رو در جستجو و انتخاب آهنگ با محدودیت هایی مواجه کردن. اپل با همکاری شرکت های موسیقی به دنبال پیاده کردن سیاست های خاص خودش هست و به کاربران اجازه ی بیشتری برای استفاده از این سرویس خواهد داد.

    ترجمه: i.Hossein
    منبع: Macrumors
صبر کنید ..
X