اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تولید آیپد ۲ متوقف می شود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تولید آیپد ۲ متوقف می شود

    تولید آیپد ۲ متوقف می*شود


    به گزارش سافت*گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، راب سیرا، تحلیلگر موسسه Evercore Partners گفت که پایان تبلت ۹٫۷ اینچی نسل دوم، آیپد ۲ به زودی فرا می*رسد.




    وی در پیامی به سرمایه*گذاران عنوان کرد که به اعتقاد او شرکت اپل با رونمایی از تبلت آیپد مینی، تولید آیپد ۲ را متوقف خواهد کرد تا جا را برای تولید انبوه این تبلت کوچک باز کند.
    این در حالی است که شرکت اپل پس از رونمایی و آغاز فروش آیپد جدید خود همچنان به فروش آیپد ۲ ادامه داده است و قیمت آن را به ۳۹۹ دلار کاهش داده است. ==> iPad 2 - Starting at $399 - White or Black - Apple Store (U.S.)

    این تحلیلگر معتقد است که شرکت اپل تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی بیش از هفت میلیون دستگاه از تبلت آیپد مینی خواهد فروخت و این در حالی است که در فصل تعطیلات امسال مجموعه فروش تبلت*های آیپد این شرکت به ۲۶ میلیون دستگاه خواهد رسید.

    به گزارش سایت خبری BGR، آیپد مینی بر اساس شایعات از صفحه نمایش ۷٫۸۵ اینچی برخوردار خواهد بود و گفته می*شود که کیفیت این صفحه نمایش همانند آیپد ۲ برابر با ۱۰۲۴ * ۷۶۸ خواهد بود. گفته می*شود که آیپد مینی از سوی شرکت اپل بین ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار قیمت*گذاری خواهد شد.


    البته برای اطمینان از صحت این موضوع ، همچنان باید منتظر بود تا شروع کنفرانس !
    http://www.i-phone.ir/forums/thread75891.html
صبر کنید ..
X