اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل مدیر"جستجوی ابری آمازون"را برای هدایت"بخش سیری"استخدام کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اپل مدیر"جستجوی ابری آمازون"را برای هدایت"بخش سیری"استخدام کرد

    اپل مدیر"جستجوی ابری آمازون"را برای هدایت"بخش سیری"استخدام کرد!


    سایت معتبر AllThingsD خبر می*دهد که اپل یکی از مدیران ارشد آمازون به نام «ویلیام استاسیور» (William Stasior) که از متخصصین برجسته در زمینه جستجو است را استخدام کرده تا از این به بعد مدیریت بخش سیری را بر عهده بگیرد. آقای استاسیور در آمازون رئیس A9 یعنی بخش جستجو و تبلیغات مرتبط با آن بود. A9 هم اکنون جستجو در سایت*های آمازون در سرتاسر دنیا و همچنین سایر سایت*های خرده فروشی آنلاین را پشتیبانی می*کند.



    آقای استاسیور در سال 2003 همراه با اودی مانبر A9 را در قالب یک شرکت مستقل برای آمازون تأسیس کرد و در سال 2006 نیز به ریاست آن رسید. او یک کارنامه بلند و تجربیاتی وسیع در زمینه استخدام، تیم سازی، مدیریت و رهبری دارد و تخصص وی در زمینه*های جستجو، الگوریتم*ها، آموزش ماشین*ها، تحلیل داده و سیستم*های توزیع شده می*باشد. وی همچنین متخصص جاوا، ++C و Lisp و XML، یونیکس و ویندوز، و سیستم های اینترنتی است. می*توانید رزومه کامل او را در اینجا مشاهده کنید.

    این مدیر جدید اپل که دارای درجه PhD از دانشگاه ام آی تی است و سابقه تدریس در آنجا را نیز در کارنامه دارد، علاوه بر آمازون در اوراکل، نت سنتیوز و آلتا ویستا نیز فعالیت داشته و حالا مدیر ارشد بخش سیری، همان دستیار صوتی معروف اپل شده.
    کمپانی سیری در سال 2010 به تملک اپل در آمد ولی از آن موقع به بعد مؤسسین آن یکی یکی اپل را ترک کرده اند که آخرین آنها آدام چیر (Adam Cheyer) است و قبل از او هم داگ کیتلاوس (Dag Kittlaus) در سال 2011 جدا شده بود.

    به نظر می*رسد استخدام آقای استاسیور برای پر کردن جای خالی آنها و دمیدن روحی تازه به این بخش باشد. ضمن اینکه باید منتظر ماند و دید که این مدیر تازه جدای از نقش خود در سیری، چطور به قوی شدن تکنولوژی*های جستجو و تبلیغاتِ ضمن جستجوی اپل -که در رقابتی سخت با گوگل به سر می*برد- کمک خواهد کرد.


    آمازون تا این لحظه در باره جدایی آقای استاسیور نظری منتشر نکرده است.


    منبع : نارنجی
صبر کنید ..
X