اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

فلش ماب ارانیان در اپل استور

Collapse
این تاپیک بسته شده است
X
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • فلش ماب ارانیان در اپل استور

    گروهی معترض به اقدام اپل در اثر امتناع از فروش محصولاتش به خاطر فارسی حرف زدن، یک حرکت جمعی تشکیل دادند و ویدئوی آن را روی اینترنت گذاشته*اند.


    این حرکت جمعی از الگوی «فلش ماب» پیروی می*کند. فلش ماب به گروهی از افراد گفته می*شود که به صورت هماهنگ، ناگهان در یک محیط عمومی گرد هم می*آیند. نمایشی را اجرا می*کنند، یا تظاهر به انجام کاری می*کنند.

    این حرکت می*تواند انگیزه*های مخلتفی مانند تفریح، طنز یا هنر داشته باشد. در دنیای مربوط به اینترنت بازها این یک پدیده جذاب محسوب می*شود.

    حالا در اعتراض به نفروختن محصولات اپل در شعبه*هایی در ایالات متحده آمریکا، عده*ای جمع شده*اند و یک فلش*موب راه انداخته*اند.

    قضیه از این قرار است که در شعبه*ای در جورجیا، به ایرانی*هایی به خاطر فارسی حرف زدن دستگاه*های اپل را نفروخته*اند. حالا عده*ای در ویدئویی که در زیر قابل دیدن است با هم جمع می*شوند و در شعبه* شرکت اپل، همه با هم شروع به صحبت به زبان فارسی می*کنند.

    آن*ها پس از مدتی فارسی حرف زدن در شعبه فروشگاه اپل، درباره ضرورت دسترسی به تکنولوژی برای همه افراد تاکید کردند و شعار دادند: ما اهل ایران هستیم.
    منبع ؛ خود -- نویس ، یوت- یوب


    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=tdG4K5nrz4k"]Iranians Flash Mob Against APPLE's Discriminatory - Fifth Ave - YouTube[/ame]
    ویرایش توسط roozbeh7000 : https://i-phone.ir/forums/member/226-roozbeh7000 در ساعت 23-06-2012, 04:42 AM
صبر کنید ..
X