اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Netflix میزان فروش اپل را نصف کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Netflix میزان فروش اپل را نصف کرد

    انفجار درامد پخش آنلاین Netflix سهم اپل را به نصف کاهش داد .
    سود باورنکردنی Netflix در سیستم اشتراک گذاری ویدئوهای درخواستی این سرویس را به سرویس شماره ی ۱ اشتراک گذاری فیلم در ایالات متحده تبدیل کرد و درامد این سرویس در سال ۲۰۱۱ به میزان قابل توجهی سهم اپل در بازار را کاهش داد .
    بر اساس آمار های منتشر شده ی مؤسسه IHS این شرکت متوجه شد که بسته های قرمز DVDاش باعث افزایش سهم بازار و درامدش شده است بطوری که سهم این شرکت در بازار از میزان کمتر از ۱درصد در ۲۰۱۱ به بیش از ۴۰ درصد رسید و برای Netflix همین کافیست تا از پیشتاز سابق بازار (اپل) و سرویس آیتونز این رقیب سبقت بگیرد .
    در ماه مارچ ۲۰۱۱ گزارش شد که اپل تنها ۴درصد بازار دیجیتال ویدئو آمریکا را به خود اختصاص داده است اما در میزان فروش ویدئو پیشرو است .
    درآمد حاصل از سیستم اشتراک گذاری ویدئوهای درخواستی (SVOD) برای شرکت اپل به رقم ۴۵۴میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ رسید و این در حالی است که این رقم در سال ۲۰۱۰ فقط ۴/۳ میلیون دلار بوده است ، یعنی یک تغییر عجیب ۱۰۰۰۰درصدی .
    سیستم SVOD به مرور به با ارزش ترین بخش بازار آنلاین فیلم ایالات متحده تبدیل شده است بطوریکه رشد درامدی ۷۵درصدی سریعی را در معاملات سرویس هایی از قبیل آیتونز اپل شاهد بوده ایم .


صبر کنید ..
X