اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیپد 3 با صفحه نمایش رتینا و دوربین 8 مگاپیکسلی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیپد 3 با صفحه نمایش رتینا و دوربین 8 مگاپیکسلی



    وقتی ایسوس تبلت چهارهسته ای Transformer Prime را معرفی کرد بسیاری آن را به عنوان قوی ترین تبلت حال حاضر دنیا محسوب کردند و طرفداران اپل هم منتظر آیپد 3 هستند که طبق روال همیشه تبلت جدید اپل در 7 مارچ پا به میدان رقابت بگذارد. درحالی که Transformer Prime در نمایشگاه CES 2012 با صفحه نمایش Full HD یعنی 1920 در 1080 پیکسل به معرض نمایش گذاشته شد به نظر می رسد اپل قصد دارد حتی از این مرز نیز بگذرد و صفحه نمایش رتینای معروف آیفون را به آیپد هم بیاورد در نتیجه منتظر یک صفحه نمایش با وضوح فوق العاده 2048 در 1536 پیکسل هستیم که تراکم پیکسلی و در نتیجه کیفیت منحصر به فردی را در میان کل تبلت ها خواهد داشت.

    از اطلاعات جدید درز کرده همچنین می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد که در مقایسه به دوربین یک مگاپیکسلی آیپد 2 پیشرفت چشمگیر و البته کمی غیرمحتمل به نظر می رسد. پردازنده ای که برای آیپد 3 پیش بینی می شود پردازنده چهار هسته ای A6 اپل است که با یک چیپست گرافیکی حتی قدرتمندتر از آیپد2 که در حال حاضر قوی ترین GPU بین گوشی های هوشمند و تبلت ها محسوب می شود می تواند اپل را همچنان در صدر جدول تبلت ها نگاه دارد.

    از دیگر مشخصات آیپد جدید می توان به باتری قوی تر و پشتیبانی از LTE اشاره کرد اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید تا معرفی رسمی آیپد3 یا شاید آیپد 2S منتظر ماند.
    منبع.itwe
صبر کنید ..
X