اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

به سمت یک آی فون 3gs مجانی به همراه قرارداد؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • به سمت یک آی فون 3gs مجانی به همراه قرارداد؟

    ، آطبق آخرین آنالیز های انجام شده توسط Mike Abramsky از RBC Capital Markets به نظر می رسد که اپل قصد نگه داشتن و ساپورت آی فون 3GS تا سال آینده می باشد ولی جریان فروش آن کمی خاص می شود.
    در حقیقت برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، خرید آی فون توسط یک قرارداد با اپراتور نیز امکان پذیر می باشد و برای آی فون مبلغی حدود 200 دلار یا بیشتر (بستگی به شرایط دستگاه دارد) پرداخت کنند ، ولی برای آی فون 3GS با تمدید قرارداد خود به مدت 2 سال کاربر امکان داشتن این آی فون به صورت مجانی را خواهد داشت.
    در حال حاظر آی فون 3GS به مبلغ 49$ توسط اپراتور AT&T در آمریکا فروخته می شود ولی آی فون مجانی تاثیر روان شناسی (برای خرید) دیگری بر روی انسان دارد.

    پیشنهاد آی قون 3GS برای فروش (دوباره) یک تغییر برای اپل می باشد؛ در حقیقت با معرفی گوشی جدید، اپل دستگاه های قدیمی خود را دیگر به فروش نمی رساند برای مثال سال پیش با آی فون 3G که در کنفرانس wwdc 2010 ، بعد از معرفی آی فون 4، توسط اپل ساپورت نشد.

    با آنالیزی که انجام شد، 14 درصد کاربران گفته بودند که حاظر به تمدید اشتراک و داشتن یک آی فون مجانی بوده اند (تابلو بالا)

    منبع
    with

صبر کنید ..
X