اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

برنامه های پنهان اپل برای مقر آریزونا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • برنامه های پنهان اپل برای مقر آریزونا

    آینگونه که به نظر می رسد، ایالت آریزونا برای اپل چندان خوش یمن نیست. اولین سرمایه گذاری این غول فناوری در این ایالت توسط شرکت فناوری های پیشرفتهGT که پروژه سفایر را بر عهده داشت، تبدیل به خاکستر شد. مدیران این شرکت به موفقیت و برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به موفقیت عادت دارد. به نظر می رسد، اپل در حال پیاده سازی یک استراتژی جدید در آریزونا است.
    اولین نشانه این تحلیل طی افزوده شدن بیش از 500 شغل به مرکز فرماندهی اپل در مسا (Mesa) است. به همین خاطر، برخی از مدیران اجرایی اپل باید از سیلیکون ولی به آریزونا نقل مکان کنند و بقیه موقعیت های شغلی نیز توسط نیرو انسانی بومی تامین می شود.


    تحرک دیگری که طی هفته گذشته از سوی سازنده iPhone مشاهده شده است، جلسه مشترک مدیر ارشد مالی اپل Luca Maestri و شهردار شهر مسا، John Giles برای تعیین تکلیف دیتا سنتر 244 هزار مترمربعی این شرکت است. در این جلسه مقرر شد، این مکان تا سی سال آینده تحت مالکیت اپل باشد. همچنین ارزشمندترین شرکت دنیا دو میلیارد دلار طی ده سال در آریزونا سرمایه گذاری خواهد کرد و 700 فرصت شغلی ایجاد خواهد نمود. البته این شرکت امیدوار است بتواند بیش از این در زمینه اشتغال زایی موفق باشد.
    طبق گزارش مجله Phoenex Business، تاریخ نشان داده است که ورود اپل به هر منطقه مصادف است با برنامه دراز مدت و توسعه محور. به عنوان مثال می توان به سایت آستین در تگزاس اشاره کرد که در ابتدا 150 کارمند داشت اما اکنون با بیش از 6000 کارمند، یکی از بزرگترین مقرهای شرکت اپل در آمریکاست.


    به عنوان آخرین نشانه از فعالیت ادامه دار و هدفمند اپل در آریزونا، می توان به این نکته اشاره نمود که با توجه به اعلام قبلی اپل مبنی بر تغییر کاربری مقر آریزونا به دیتاسنتر، تنها نیمی از مساحت این زمین برای این منظور استفاده خواهد شد و هنوز برنامه ای برای نیمه دیگر اعلام نشده است.
    در نهایت باید گفت که مردم منطقه بسیار نگران خروج اپل از دره خورشید هستند. چرا که با حضور این شرکت علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، با وجود فعالیت این شرکت بزرگ، رونق اقتصادی منطقه و تبدیل شدن آن به سیلیکون ولی دیگری دور از ذهن نخواهد بود.


    منبع خبر:



    ویرایش توسط atila63 : https://i-phone.ir/forums/member/69303-atila63 در ساعت 21-05-2015, 11:50 AM
صبر کنید ..
X