اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیپد 12 اینچی در پاییز 2014 رونمایی می شود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیپد 12 اینچی در پاییز 2014 رونمایی می شود

    Patrick Wang ، آنالیزور Evercore پیش بینی می کند آیپد 12 اینچی پاییز امسال توسط اپل رونمایی خواهد شد. هدف اپل از رونمایی آیپد در این سایز، شکستن مرز بین تبلت و نوت بوک است. همانطور که سال ها پیش با خلق آیپد، مرز بین تلفن همراه و نوت بوک ها را از بین برد و این دیوایس، به یک وسیله همه گیر بین مردم و طرفداران دنیای تکنولوژی تبدیل شد.

    طبق گزارش این شخص، آیپد 12 اینچی دارای پردازنده 4 هسته ای A8 هست و در کنار آن، با افزایش ظرفیت حافظه همراه خواهد بود که به طرز شگفت انگیزی مردم را سورپرایز خواهد کرد. همچنین Wang در ادامه گزارشات خود آورده است که پردازنده های اینتل که در مکبوک ایر مورد استفاده قرار میگیرد، 20 درصد قیمت دستگاه را به خود اختصاص داده است، در صورتی که پردازنده های اپل با نام شاخص "A" تنها 5 درصد قیمت دستگاه را شامل می شود و با این تفاسیر، آمدن آیپد 12 اینچی می تواند انقلاب بزرگی در زمینه نوت بوک ها ایجاد کند.


    همچنین شرکت مایکروسافت نیز در حال ساخت ورژن آفیس مخصوص آپید هست که گفته شده در پاییز سال 2014 عرضه خواهد شد. این مطلب می تواند مهر تأییدی بر عرضه آیپد 12 اینچی و رونمایی همزمان این محصول باشد.

    منبع : Mac Rumors



    لطفا منبع خبر ذکر شود

صبر کنید ..
X