اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

در کنفرانس آیپد اپل انتظار چه چیزی را داریم؟

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • در کنفرانس آیپد اپل انتظار چه چیزی را داریم؟


    هفته گذشته اپل ضمن ارسال دعوتنامه ای اعلام کرد که کنفرانس بعدی در روز سه شنبه 22 اکتبر در Yerba Buen سانفرانسیسکو در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. انتظار میرود که عمده فوکوس اصلی این برنامه برروی آیپد باشد اما انتظار داریم که OS X Mavericks و مک های جدید را نیز در این برنامه ببینیم.
    برای آیپد ما انتظار یک صفحه 9.7 اینچی با پوسته ای چدید را داریم, که یک پروسسور A7 و آپگرد های دیگر در داخل آن باشد.برای آیپد مینی هم که همه در مورد آن سئوال میپرسند وجود صفحه نمایش رتینا قطعی است.
    اما دیگر چی؟ در ادامه انتظارات ما از این کنفرانس را با هم بررسی میکنیم :

    آیپد 5


    تمام رسانه ها از تبلت 9.7 اینچی نسل 5 اپل به عنوان "آیپد 5" یاد میکنند اما هنوز اینکه این محصول از طرف اپل به چه نامی نامیده میشود خبری در دسترس نیست.در این مدت کمپانی با فهرستی از نام ها بازی کرده از قبیل "آیپد" "آیپد جدید" و حالا احتمالا با نام "آبپد با صفحه نمایش رتینا" نامیده میشود.
    نمای بیرونی
    در نمای بیرونی انتظار داریم که این تبلت با سری های قبلی خود تفاوت هایی داشته باشد .ما عکس هایی را از طرح احتمالی "آیپد 5" از ماه ژانویه دیده ایم و همه بر این نظر اتفاق دارند که از زمان عرضه آیپد 2 در سال 2011 اولین بار است که تغییرات کلی و قابل مشخصی در آن شده است.
    این تغییرات کلی شامل سایز آن میشود.انتظار میرود که آیپد جدید سبک تر از آیپد فعلی و 2mm نازک تر باشد. و اگر عکس هایی که اخیراً به بیرون درز کرده صحت داشته باشد حدود 1mm کوتاه تر می باشد.


    در داخل

    در داخل آپد 5 نیز انتظار داریم که پردازنده جدید A7 اپل فعالیت کند. البته هنوز عکسی از برد رسمی این تبلت به بیرون درز نکرده است اما به علت ستایش بالای اپل برای پردازنده 64-bit , به علت عملکرد آن در آیفون 5s انتظار داریم که اپل در این آیپد نیز از آن استفاده کند.


    تغییر شکاف دوربین باعث شده است که انتظار داشته باشیم که دوربین از 5mp به 8mp ارتقا یابد. بنا به کزارش ارزشمند Ming-Chi Kuo بعضی از امکانات آیفون 5s در آن به کار برده شده است از قبیل دیافراگم بزرگتر اما سوای این پیش بینی ها هیچ چیزی در این مورد دیده نشده است.

    موارد دیگر

    البته هنوز مواردی هست که ما از آنها اطلاعی نداریم به عنوان مثال آیا آیپد 5 هم دارای چیپ M7 است؟این احتمال وجود دارد که این پردازنده ثانویه به تبلت برای استفاده از accelerometer کمک کند .اما در مورد Touch ID چی؟ تعدادی عکس بی کیفیت مشاهده شده است اما هنوز قطعیتی وجود ندارد.

    آیپد مینی 2


    دوباره رسانه ها از نسل دوم آیپد مینی به عنوان "آیپد مینی 2" یاد میکنند اما اپل راهی برای رهایی از این شماره ها پیدا کرده است.به نظر می آید که آیپد مینی جدید دهان پر کن است و از آن با نام "آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا" یاد میشود. و یا آیپد مینی نسل 2

    نمای بیرونی

    بررخلاف آیپد 5, انتظار نمیرود که آیپد مینی 2 از لحاظ شکل ظاهری خیلی با مدل موجود تفاوتی داشته باشد. اگر هم داشته باشد, به علت صفحه نمایش رتینا و احتیاج به باطری بزرگتر , احتمالا مقداری ضخیم تر است.اما بر طراحی موجود , فکر میکنیم که بیسار شبیه به هم باشد. عکس درز کرده به بیرون هم گواه این مسئله است.
    یک تفاوت دیگر که در نمای بیرونی قابل مشاهده است , چیزی که در 6 ماه گذشته بسیار بر روی آن بحث شد وجود صفحه نمایش رتینا است.گفته میشود که رزولوشن 2048 x 1536 میباشد اما چون جمع و جور تر است ppi 324 بهتری دارد

    در داخل

    هنوز از داخل آیپد مینی 2 اطلاعاتی در دسترس نیست زیرا هنوز عکسی به بیرون درز نکرده است , اما Ming-Chi Kuo از نوعی از چیپ A7 صحبت میکند. اندازه نباید زیاد مهم باشد زیرا اپل در آیفون 5s از آن استفاده کرده است و این موضوع با صفحه نمایش رتینا این محصول را به یم محصول قدرتمند تبدیل میکند.


    Kuo همچنین برای آیپد مینی 2 سنسور iSight شبیه به آیپد 5 پیش بینی میکند و دوربین 8 مگا پبکسلی با دیافراگم بزرگتر. البته ما هنوز مدارکی دال بر این موضوع پپیدا نکردیم.وجود Touch ID و پروسسور M7 هنوز مورد بحث است.

    موارد دیگر

    گزارش متعددی وجود دارد که ادعا می کند به علت حجم بالای ابداعات , آیپد مینی جدی برای روز عرضه با مشکل مواجه است.به نظر میرسد که اپل برای تولید صفحه نمایش رتینا در اندازه کوچک با مشکل جدی مواجه است و بنا به گفته منتسب به اپل احتماا تا اوایل سال آینده این عرضه به تعویق بیافتد.

    مک های جدید


    احتمالا در این کنفرانس چند مک جدید را هم خواهیم دید که شامل مک پرو با طراحی جدید می باشد. زمان انتظار اپل برای منتظر شده برای مک پرو و مک بوک با تکنولوژی Haswell به اتمام رسیده است.ما از اینکه دیگر مدل های غیر رتینا معرفی نشود متعب نخواهیم بود.

    Miscellaneous


    امسال با آپدیت دستگاه های رومیزی به OS X Mavericks و همچنین عرضه ورژن Golden Master اپل از توسعه دهندگان خواست تا آپدیت های خود را برای این بررنامه انجام دهند. و ما انتظار داریم که حجم تغییرات بسیار بالا باشد. به نظر می آید که کمپانی برروی بعضی از امکانت جدید خود از قبیل قیمت مناسب برای آپدیت و در دسترسی اطلاعات, مانور میدهد.
    همینطور برای دیگر نرم افزار ها, اپل حجم بالایی از برنامه های iOS را دارد که برای iOS-7 آپدیت شده اند. اما از آنجاییکه کمپانی علاقه دارد که آیپد خود را به عنوان گل سر سبد محصولات معرفی کند ما احتمال میدهیم که آپدیت هایی برای iLife و iWork را شاهد باشیم. آیکون های GarageBan و iPhoto در حال حاظر تغییر کرده اند.(آپدیت شده اند.)


    در آخر , به یاد داشته باشد که شعار این کنفرانس "ما هنوز هم چیزهای زیادی برای ارائه داریم" بنابراین واقعاً نمیشود مطمئن شد که چه چیزی در کنفرانس معرفی میشود. اگر هم در کنفرانس از set-top box جدید اپل رونمایی شود نباید متعجب شد.زیرا حدود 500 روز از آخرین آگهی فروش آمازون گذشته است.

    جمع بندی

    اگر چه ممکن است که این کنفرانس فقط معرفی آیپد به نظر برسد اما سه چیز در آن قطعی است :
    1) اپل معرفی آیپد جدیدرا با 12 ماه فاصله نسبت به محصول برتر قبلی ارائه کرده است.
    2) اطلاعات کمی در مورد آیپد جدید وجود دارد
    3) این کنفرانس در مرکز Yerba Buena برگزار میشود که نسبت به مرکزی که کنفرانس آیفون 5s در آن برگزار شد, بسیار بزرگتر است و جمعیت بیشتری را در خود جا میدهد.

    چرا اپل جای بزرگتری را انتخاب کرده است؟

    سئوال خوبی است.

    منبع

    لطفا منبع خبر حفظ شود
    ویرایش توسط ka_zadeh : https://i-phone.ir/forums/member/269-ka_zadeh در ساعت 21-10-2013, 10:25 AM
صبر کنید ..
X