اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیفون 5s در رنگهای طلایی و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم از راه میرسد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیفون 5s در رنگهای طلایی و ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم از راه میرسد

    در گزارش بدست آمده در روز پنجشنبه توسط AppleInsider، تحلیلگر مشهور KGI به نام Ming-Chi Kuo که به خوبی اخبار و پیش بینی های آیفون نسل بعدی را پوشش داده است، ارایه یک آیفون با رنگ طلایی و همچنین ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در خانواده آیفونها را طی یک خبر اعلام کرده است.





    این تحلیلگر پیش بینی کرد که اکثر قابلیتهای آیفون جدید با آیفون ۵ کنونی مانند صفحه نمایش ۴ اینچی یکی است، و اپل در نسل بعدی از پردازنده جدید A7 همراه با حافظه سریع ۱ گیگابایت LPDDR3 استفاده خواهد کرد. انتظار میرود نسل جدید پردازنده که از معماری ARMv8 بهره میبرد، راندمان این گوشی را تا ۲۰ درصد افزایش دهد. دوربین آیفون جدید بهینه سازی، و از لنزهای بزرگتر F2.0 استفاده و مجهز به به فلش دوگانه خواهد شد، اما سنسور آن بدون تغییر خواهد ماند. از انجا که اخبار مربوط به سنسور اثر انگشت بسیار زیاد میباشد، این تحلیلگر یادآور شد که به احتمال زیاد اپل از دکمه Home که جنس آن یاقوت کبود بوده برای این امر اختصاص خواهد داد.
    Kuo برای فضای ذخیره سازی آیفون نسل بعدی اطلاعاتی را اضافه کرد که اپل گزینه ۱۲۸ گیگابایتی را به آیفونهای جدید اضافه خواهد کرد. همانند آخرین تغییری که در ماه فوریه بر روی آیپد نسل چهارم اعمال کرد.
    نهایتاً اپل، یک رنگ دیگر به خانواده آیفونهای سیاه و سفید اضافه خواهد نمود، و آن هم رنگ طلایی است که احتمالاً در تعداد محدودتری روانه بازار خواهد شد.
    بر خلاف برخی پیش بینی ها، این تحلیلگر گفته است که من بعید میدانم اپل از NFC در آیفون 5S استفاده نماید.
    بر اساس پیش بینی ها تاریخ ۱۹ شهریور شاهد رونمایی آیفون 5S و آیفون 5C خواهیم بود.








    منبع خبر:


  • #2
    ظاهراً عرضه آیفون جدید با رنگ طلایی قطعی است و سایت فرانسوی iphone.fr عکسهایی از بدنه طلایی رنگ آیفون نسل بعد را که از Macboutic بدست آورده را منتشر نموده است، سایت Macboutic به دلیل پیگیرد مسایل قانونی سریعاً عکسها را پاکسازی نموده است. اما به هر حال این عکسها که توسط iphone.fr منتشر گردیده است شاید همانی باشد که در ماه آینده باید منتظر آن بود.









    ویرایش توسط iConnection : https://i-phone.ir/forums/member/112728-iconnection در ساعت 16-08-2013, 10:33 PM

    نظر


    • #3


      [بروزرسانی]: تصاویر جعبه آیفون 5S با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت



      ساعاتی پیش یک سایت چینی عکسهایی را منتشر نموده است که ادعا میکند تصاویر واقعی از آیفون نسل بعد با نام '5S' به رنگ مشکی، به همراه جعبه مربوطه، به ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و اطلاعات مربوط به اتصلالات را نشان میدهد، میباشد.
      بر اساس تصاویر میتوان فهمید که فلش دوگانه و ظرفیت ۱۲۸ گیگ در آیفون نسل بعد قطعی است. این سایت چینی ادعا میکند که تصاویر کاملاً واقعی بوده است و آنها موفق به دستیابی آن، قبل از کنفرانس ۱۰ سپتامبر گشته اند.
      در کنفرانس ۱۹ شهریور از آیفونهای 5S و 5C رونمایی و بر روی نسخه نهایی IOS 7 اجرا خواهند شد.










      نظر

      صبر کنید ..
      X