اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

يكپارچه سازى Vimeo و Flickr با iOS 7

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • يكپارچه سازى Vimeo و Flickr با iOS 7


    همان طور كه مي دانيد، اپل در حال يكپارچه سازى هر چه بيشتر سيستم عامل هايش با شبكه هاى اجتماعى مى باشد؛ كه يكپارچه سازى iOS با Twitter و Facebook به ترتيب در سال ٢٠١١١ و ٢٠١٢ يكىاز نمونه هاى اين فعاليت مى باشد. هم چنين از سال ٢٠١٢ ميلادى اپليكيشن iPhoto مك و iOS نيز با Flickr همگام و يكپارچه شده است.
    هم اكنون اپل قصد دارد در iOS 7 يك تجربه ى كاربرى بى نظير از شبكه هاى اجتماعى را براى كاربران رقم بزند؛ كه اين تجربه هرگز فراهم نخواهد شد؛ مگر با همگام و يكپارچه سازى سيستم عامل هاى محبوب خود با دو شبكه اجتماعى محبوب يعنى Flickr و Vimeo.
    ماجراى همگام سازى براى فليكر، شبكه ى اجتماعى ياهو براى به اشتراك گذارى عكس، از اين قرار خواهد بود: كاربر هر كجاى سيستم عامل كه باشد ميتواند از طريق منوى share تنها با يك لمس عكس مورد نظر خود را در شبكه اجتماعى فليكر به اشتراك گذارد. اگر از اينستاگرام استفاده مى كنيد، حتماً با گزينه آپلود در فليكر مواجه شده ايد. اپليكيشن اينستاگرام به كاربر اجازه مى دهد تنها با sign-in شدن به اكانت فليكر خود، عكس هاى مورد نظر خود را در اين شبكه اشتراك گذارد. حتماً تا الان متوجه شده ايد كه اگر براى هر اپليكيشن مجبور به sign-in مجدد باشيد، اين عمل بسيار خسته كننده خواهد شد! اين جاست كه يكپارچگى فليكر با سيستم عامل به يارى شما مى آيد و شما قادر خواهيد بود تنها با sign-in از طريق اپليكيشن تنظيمات ديفالت سيستم عامل، در همه ى اپليكيشن ها به اكانت فليكرتان متصل باشيد.
    هم زمان با حذف سرويس هاى گوگل از جمله YouTube از iOS كاربران هم چنان گزينه اى را براى به اشتراك گذارى فيلم خواهند داشت؛ كه از اين سرويس با نام Vimeo ياد مى شود. اگر به خاطر داشته باشيد، اپل سال پيش سيستم عامل دسكتاپ خود يعنى OS X Mountain Lion را با Vimeo يك پارچه ساخت؛ پس انتظار مى رود Vimeo به زودى به iOS نيز بيايد.
    هم چنان كه شبكه هاى اجتماعى كوچكى از جمله Flickr و Vimeo با غول هاى بزرگى چون Facebook, Twitter و YouTube به رقابت مى پردازند، يكپارچگى و همگام سازى با iOS, راه را بيش از پيش برايشان هموار مى كند،
    منبع خبر:
    ویرایش توسط Obaydok : https://i-phone.ir/forums/member/99257-obaydok در ساعت 22-05-2013, 12:27 AM
صبر کنید ..
X