اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

افزایش ۳۰ درصدی قیمت آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • افزایش ۳۰ درصدی قیمت آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا

    با شایعه های اخیر مبنی بر اینکه اپل در حال کار بر روی نسل بعدی آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا میباشد ، بعضی از ناظران بازار تخمین میزنند که مجهز شدن تبلت ۷.۹ اینچی به صفحه نمایش باکیفیت ، میتواند هزینه کلی را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.






    با توجه به بررسی های DigiTimes ، گنجاندن پانل رتینا برای آیپد مینی ، منجر به تغییر قطعات دیگر داخلی نیز خواهد شد ، هزینه بیشتر قطعات بالای ۱۲ دلار و قیمت افزایش در کل محصول به ۲۰۰ دلار خواهد رسید. این در حالی است که قبلا خبرهایی دقیق منتشر شده بود که اپل فقط تمرکز اصلی خود را برای صفحه نمایش گذاشته است.
    چنانچه اپل تصمیم به استفاده صفحه نمایش رتینا بگیرد ، نه تنها هزینه های صفحه نمایش بالا خواهد رفت بلکه باید برای جبران افزایش تراکم پیکسل به دلیل کیفیت بالای رتینا ، نور پس زمینه LED نیز باید بروزرسانی گردد. تمام گفته ها حاکی از این است که صفحه نمایش رتینا هزینه افزایشی آیپد مینی را بیش از ۳۰ درصد افزایش دهد.
    شرکت تحقیقاتی IHS iSuppli در ماه نوامبر هزینه قطعات داخلی برای تبلت ۷.۹ اینچی را ۱۸۸ دلار براورد کرده بود، و این در حالی است که بدون احتساب هزینه های دستمزد ، برای مدل 16 GB Wi-Fi فقط ۴۳ درصد سود رسانی خواهد داشت و به ترتیب مدلهای 32 GB و 64 GB ، سود حاصله ۵۲ و ۵۶ درصد در بر خواهد داشت.
    هنوز معلوم نیست که اپل واقعا تصمیم دارد قیمت آیپد مینی را بالا ببرد اگر بخواهد از صفحه نمایش رتینا استفاده کند ، هرچند زمانیکه همین تغییرات برای آیپد ۹.۷ اینچ اتفاق افتاد هزینه مصرف کننده تقریباَ بدون تغییر ماند.
    همچنین این نشریه در ادامه گفته است که بازار جهانی در سال ۲۰۱۳ بین ۱۸۰ تا ۲۴۰ میلیون از تبلت های ۷ اینچ را قبضه کند ، با یک حساب سر انگشتی میتوان حدس زد که این رقم ۴۵ تا ۶۰ درصد کل این نوع محصول در جهان است.




    منبع خبر: Apple Insider



    لطفاً منبع خبر حفظ شود

    ویرایش توسط iConnection : https://i-phone.ir/forums/member/112728-iconnection در ساعت 20-02-2013, 12:05 AM
صبر کنید ..
X