اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ios 6.1 Gm در مراحل تست نهایی !

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ios 6.1 Gm در مراحل تست نهایی !

    خبر های حاکی از این هست که IOS 6.1 GM در مراحل تست نهایی قرار گرفته و احتمالاً تا 2شنبه برای برنامه نویسان ریلیز خواهد شد.



    اپل در نوامبر 2012 اولین نسخه آزمایشی ios 6.1 را برای برنامه نویسان ریلیز کرد ، پس از آن 4 نسخه بتا دیگر هم ریلیز شد توسط اپل که آخرین نسخه (بتا 4) در 17ام دسامبر 2012 ریلیز شد.


    بنا بر شایعاتی که توسط وبلاگ آلمانی iFun پخش شده ، به نظر میرسد که نسخه GM از ios 6.1 ( که همیشه نزدیک ترین نسخه به نسخه نهایی میباشد ) در مراحل تست نهایی داخلی قرار دارد و فقط برای برنامه نویسان ثبت خواهد شد.


    iFun برای صحت گفته های خود فقط به گفتن اینکه " این مطالب به نقل از یک منبع قابل اعتماد است " بسنده کرده ، بنابراین این خبر قطعی نمیباشد !


    بروز رسانی نسخه های سیستم عامل اپل معمولاً همراه با تغییرات زیادی هست و میشه احتمال داد که در این نسخه هم شاهد تغییرات باشیم البته ios 6.1 الزاماً نباید دارای تغییرات بزرگ و بنیادی باشد .

    از تغییراتی که میشود حدس زد در این نسخه اعمال شود میتوان به اضافه شدن دستورات بیشتر به سیری ، بالا بردن امنیت icloud و همچنین تغییرات در چهار چوب برنامه maps سیستم عامل ، اشاره کرد.


  • #2
    ظاهراً با این خبر، می تونیم امید داشته باشیم که جیلبریک iOS 6.1 به زودی عرضه میشه، چرا که تیم جیلبریک Planetbeing اذعان داشت که جیلبریک ios 6.0.2 با موفقیت انجام پذیرفته، به لطف اکسپلویت های یافت شده، به همین خاطر قصد داریم بعد از انتشار iOS 6.1 از این اکسپلویت ها استفاده کنیم و نهایاتاً جیلبریک را عرضه عمومی کنیم. احتمال دارد اپل متوجه هیچ اکسپلوتی در iOS 6.0.2 نشده باشد و همچنان این حفره های امنیتی در iOS 6.1 موجود باشد.

    http://www.i-phone.ir/forums/thread79259.html

    نظر

    صبر کنید ..
    X