اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ادعاي Digitimes در مورد نسل بعدي آيپد ميني و آيپد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ادعاي Digitimes در مورد نسل بعدي آيپد ميني و آيپد



    به گفته منبع خبري Digitimes, اپل در نسل بعدی آیپد مینی تمرکز بر روی بالا بردن رزولوشن این آیپد دارد٬ همچنین این منبع اذعان دارد که هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست٬ اما این را میدانیم که اپل قصد دارد اپلیکیشن ها سازگاری بیشتری با آیپدِ كوچك داشته باشد. این میتواند به معنای افزایش رزولوشن باشد٬ چیزی همانند رزولوشن آیپد نسل کنونی. به هر حال هر کاربری که طرف دار پر و پا قرص محصولات اپل باشد از چنين امكاني بدش نميايد ٬ به خصوص دستگاهي همچون آیپد مینی.

    و اما در مورد نسل بعدی آیپد که دیگر وقت آن رسیده اپل کمی تغییرات در طراحی این ابر تبلت خود ایجاد کند٬ اولین مورد کم شدن ضخامت است. این مورد با تغییر در نوع صفحه نمایش صورت گرفته است ٬ به جای استفاده از تکنولوژي قدیم ٬ اینبار تکتولوژي ال ای دی لایت بار به کار گرفته شده اند که تنها دارای یک ردیف از لایت ها میباشند ٬ اکنون نسل چهارم ایپد دارای ال ای دی دو ردیفه است.

    در حالي كه صلاحيت منبع Digitimes در اين موارد معتبر است، اما فعلاً اين گزارش درز كرده نمي تواند واقعيت را بيانگو باشد، به هر حال نبايد فراموش كرد كه همين منبع امسال رزولوشن مكبوك پرو رتينا را چند ماه قبل از عرضه منتشر كرده بود، همچنين اطلاعات دقيقي در مورد آيپد نسل سوم اعم از طراحي و رزولوشن صفحه نمايش. در نهايت دستگاه ظريف و زيبايي همچون آيپد ميني واقعاً يك صفحه نمايش رتينا را در خود كم دارد، همچنين ديگر وقت آن رسيده تا آيپد را با ظاهري متفاوت ببينيم.
صبر کنید ..
X