اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

نقشه برداری صوتی طرح Dark Night برای آیفون 6

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • نقشه برداری صوتی طرح Dark Night برای آیفون 6





    احتمالا آیفون 6 ، زودتر از 11 ماه آینده بیرون نخواهد آمد. درسته که زمان زیادی است ، ولی به نظر می رسد که الان بهترین زمان هست تا بر اساس اختراعاتی که ثبت می شود ، در مورد امکانات بعدی ابزارهای اپل دست به خیال بافی زد. امروز جمعه هست ، من هم خسته ام. بزارین کوکش کنم و بریم که دربارش حرف بزنیم.

    دیروز سازمان اختراعات و علامت تجاری آمریکا ، درخواست ثبت اختراعی از شرکت اپل منتشر کرد که نشان میدهد اپل در نظر دارد که سنسورهای صوتی پنهانی بر روی صفحه نمایش آیفون ، آیپد ، مک و حتی iTV (اگر دنبالش برن) اضافه نماید. چیزی که مشخص نیست اینه که اپل چطور از این سنسورها استفاده خواهد کرد. ولی یک تئوری دیوانه واری هست و آن اینکه اپل ممکن است از این سنسورها برای ایجاد یک نقشه بردار صوتی ، همانند آنچه که در فیلم Dark Night وجود دارد ، استفاده کند.

    به یاد دارید که چطور Batman ، طرح مفهومی Sonar (صوتی) Lucius را گرفت و آن را جهت ایجاد یک نقشه زنده بزرگ مبتنی بر صوت ، برای پیدا کردن Joker ، در همه تلفن های هوشمند در Gotham بکار برد؟ بله ، طرح اپل نوعی از ایده تولید فرکانس بالا در مقیاس کوچکتر هست.

    چیزی که این اختراع نشان می دهد این است که اپل قصد دارد امواج صوتی را از طریق صفحه نمایش بگیرد. مونتاژ این صفحه نمایش ممکن است شامل یک صفحه و یک ساتع کننده انرژی الکترومغناطیسی باشد که جهت هدایت انرژی ، در داخل سطح صفحه نمایش جایگذاری می شود. این اختراع همچنین نشان می دهد که حداقل یک سنسور می توانست انرژی ساتع شده برگشتی را بگیرد. در مجموع این تکنولوژی جدید به شرکت اپل اجازه می دهد که آیفون های نازک تر با سنسورهای بسیار پیشرفته ای در داخل آن بسازد.




    یک ایده عملی تر دیگری که اپل می تواند از این تکنولوژی به غیر از آنچه Batman استفاده نموده است، بکار ببرد ، استفاده از آن در تشخیص میزان نزدیکی برای غیر فعال کردن حالت لمسی صفحه ، زمانی که آیفون نزدیک صورت شماست ، است. ولی به علت اینکه شرکت اپل روش استفاده Sonar در آیفون را نیز اختراع نموده ، ممکن است از این تکنولوژی برای تشخیص اجسام بزرگ و ساخت نقشه ای سه بعدی از آنها برای کمک به افراد در مکان های تاریک ، استفاده نماید.

    سونار بتمن ، می توانست یک کمک بزرگی باشد برای اشخاص نابینا که اجسام نزدیک به مسیر ایشان را اطلاع دهد. یا حتی می توانست برای مبارزه با جرم مورد استفاده قرار گیرد.




    در هر صورت خوبه که فعلا تیم کوک داخل یک لانه شیطانی ننشسته تا اعمال کثیف ما رو از پشت یک صفحه نمایش زیبای با وضوح بالای دارایSonar تماشا کنه.





    ویرایش توسط siamack : https://i-phone.ir/forums/member/15615-siamack در ساعت 08-12-2012, 03:23 PM

  • #2
    نظر من در مورد جمله آخر نویسنده :

    نظر

    صبر کنید ..
    X