اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

کنفرانس آیپد مینی; تمرکز بر روی توسعه iBook

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ بررسی ویژه ] کنفرانس آیپد مینی; تمرکز بر روی توسعه iBook




    همانطور که می دانید، کنفرانس بعدی اپل در مورد یک تبلت، سبک تر، نازک تر و البته ارزان تر است، همان آیپد مینی. که قراز است در روز ۲۳ اکتبر رونمایی شود. هر چند تا کنون هیچ اطلاع دقیقی از سوی اپل منتشر نشده است، اما شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل بیش از پیش در این کنفرانس بر روی توسعه iBook تمرکز دارد، یک دستگاه مناسب مراکز آموزشی با اندازه مناسب، چه چیزی بهتر از آیپد مینی و نرم افزار iBook و مشابه آن ... ؟ به نظر هر صاحب نظری، این شایعه قابل قبول به نظر می رسد، رقابت آیپد مینی با تبلتی همچون Kindle Fire HD, و به طور کم رنگ تر، با تبلت های گوگل و دیگر کتاب خوان های دیجیتالی, می تواند معقول باشد و تمرکز اپل بر روی این سیستم ملموس است، بله، آیپد مینی از این فاکتور، یعنی در زمینه خواندن کتاب دیجیتال، مجلات، مراکز آموزشی و ... به طور حتم موفق خواهد شد، هرچند آیپد کنونی می تواند تمام این کارها را انجام دهد، اما همیشه تخصص بهتر از یک وسیله عمومیست. پس با این اوصاف تمرکز سنگینی را می توانیم شاهد باشیم.

    پس این امر هم می تواند منظقی باشد که iBook به روز رسانی شود و امکانات بیشتری را همراه با ورود آیپد مینی به ارمغان بیاورد. بدون شک این کنفرانس چیزی جز رونمایی از آیپد مینی و امکانات همراه آن، نیست، البته زمان بهتر می توان این امر را بیان کند. شاید محصولی در انتظار ماست که از eReader های کنونی در تکنولوژی فراتر باشد، با همه این موارد، شاید نام این دستگاه iPad Mini نباشد یا چیزی شبیه iReader و یا iBook و ... باشد.


    اما به دور از هر چیز دیگر، چرا آیپد مینی می تواند خارق العاده باشد ؟ آن هم در میان رقیبان خود که مختص کتاب و ... هستند. سیستم عامل و تنوع برنامه در آیپد مینی، همراه با وزن سبک، نازکتر و قیمت کم، کیس شگفت انگیزی به حساب می آید. شاید اکو سیستم جدیدی هم پدید آورد، این آیپد کوچک! شاید تروتمند ترین در این بین از نظر تنوع برنامه، همین آیپد کوچک باشد، چیزی با کارایی یک تبلت قدرمتمند همانند آیپد نسل سوم، در کنار آن، بهتر از دیگر تبلت های ۷ اینچی و eReader ها. واقعاً دستگاه جدیدی در راه است، باید خوشحال بود که این پادشاه کوچک اپل می تواند انقلابی به پا کند.

    باید منتظر ماند، دستگاهی که هم مختص بازی می تواند باشد، هم کتاب خوادن، هم مراکز آموزشی، هم وبگردی و هر آنچه که تا کنون در iOS کبیر اپل دیده ایم. این تکامل همان راهیست که استیو جابز با عرضه iBook انتظار آن را داشت، اکنون در دستان تیم کوک به بالاترین جایگاه می رسد.



    مطالب مرتبط:

    http://www.i-phone.ir/forums/thread7...tml#post764287





    منبع خبر: Cultofmac





    ذکر منبع الزامیست



  • #2
    همانطور که قبلا اعلام شد براساس شایعات منتشر شده تمرکز اپل در معرفی آیپد مینی بر روی قابلیت های جدید نرم افزار ibooks و همگام شدن بهتر آن با آیپد مینی خواهد بود. به نظر می آید این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خود گرفته است. دقایقی پیش در Itunes store فرانسه کتابی در لیست کتاب های آیتونز اضافه شد که برای اجرای خود به نرم افزار ibooks ورژن ۳ به بالا را نیاز دارد. همانطور که می دانید نسخه کنونی این نرم افزار ۲ است٬ پس با انتشار این کتاب بزودی باید شاهد ارائه نسخه ۳ باشیم


    بنابراین احتمالا در کنفرانس پیش رو٬ اپل حرف های زیادی پیرامون نرم افزار موفق ibooks کنار آیپد مینی دارد .
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر

    صبر کنید ..
    X