اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

کنفرانس احتمالی آیپد مینی در ۲۳ اکتبر | رویترز تایید کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • [ خبر ویژه ] کنفرانس احتمالی آیپد مینی در ۲۳ اکتبر | رویترز تایید کرد



    iPad Mini, بیش از هر شایعه ی دیگری امروزه نام آن را می شنویم، دستگاهی که جایگاه تبلت های ۷ اینچی را در دنیای تکنولوژی دگرگون می کند. در چند روز گذشته خبرهای تکمیلی را از این آیپد شنیدیم، اعم از تنوع رنگ در این آیپد، مجهز به تنها WiFi و ... . امروز هم خبری منتشر شد که این خبر را بیش از پیش از شایعه به دور می سازد، طبق این شایعه، پس از پشت سر گذاشتن صحت عرضه آیپد، روز کنفرانس رونمایی از این دستگاه را مشخص کرده اند، ۲۳ اکتبر ، به احتمال خیلی قوی روز رونمایی از این پادشاه کوچک است. البته تا کنون اپل هیچ واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده است. قبل از این شایعه، روز ۱۷ اکتبر را روز کنفرانس برآورد کرده بودند، اما امروز تنها ساعاتی پیش وبسایت معتبر AllThingsD که آگاه به اکوسیستم های اپل است، روز ۲۳ اکتبر را این روز بزرگ دانسته است.

    John Pacszkowski از وبسایت AllThingsD, خبر داد که بعید است اپل آیپد مینی خود را در روز دوشنبه، یعنی ۱۷ اکتبر معرفی کند، چرا که اپل طبق معمول در روز چهارشبنه چنین کنفرانس هایی را برگزار می کند، صحت این حرف تاریخ کنفرانس های چند سال پیش اپل تایید می کند. این روز گذشته از باقی موارد می تواند معقول باشد، مهمترین دلیل آن شاید عرضه غریب الوقوع تبلت های Surface مایکروسافت باشد، که اپل با عرضه آیپد مینی شاید جلوه عرضه تبلت های مایکروسافت را کمرنگ تر کند، رقیبی در پیش روی آن قرار داده است تا از همه لحاظ خود را مجهز نشان دهد. شایعاتی که تا کنون مطرح شده است، نشان می دهد اندازه صفحه نمایش آیپد مینی ۷.۸۵ اینچ برآورد شده است، با طراحی ای همانند آیپد کنونی و یا آیپاد تاچ نسل پنجم، اما فعلاً چیزی در مورد مهمترین موارد یعنی رتینا یا قیمت آن به طور جد مطرح نشده است.

    به نظر من، آیپد مینی شباهتی به سان آیپاد تاچ های کنونی خواد داشت، مهمترین دلیل من، در خطر بودن جایگاه آیپاد تاچ است، هیچ شرکتی دوست ندارد دستاورد خود، آن چیزی مانند آیپاد تاچ که از دستگاه های استیون جابز است منقرض کند. اگر اپل آیپد مینی را با سیم کارت و با طراحی ای همچون آيپد کنونی عرضه کند، جایگاه آیپاد تاچ های تازه عرضه شده به خطر می افتد، چه امسال و چه در سال های آتی، و حتی قیمتی همانند آیپاد تاچ و یا حتی کمتر نسبت به آیپاد تاچ بتواند جایگاه آیپاد تاچ ها را کماکان پا بر جا نگاه دارد. بدین گونه آیپاد تاچ و آیپد مینی در یک رنج قرار گرفته و تنها دغدغه کاربر برای خریدن محصولی با کارایی همچون آیپاد تاج و آیپد مینی اندازه صفحه نمایش خواهد بود.






    منبع خبر: TechCrunch





    ذکر منبع الزامیست

  • #2


    پس از این خبر که با دلایل محکمی رو ۲۳ اکتبر را روز کنفرانس آیپد مینی مشخص کرده بود، سرانجام منبع موثق رویترز تاریخ این رویداد را تایید کرد، منابع آشنا به کنفرانس های اپل در کاپرتینو، این امر را نیز تایید کرده اند. علاوه بر تایید این تاریخ، این منابع اذعان کرده اند که قیمت این تبلت کوچک اپل کمتر از Kindle Fire و Google خواهد بود، این روز، دقیقاً اندکی قبل از معرفی تبلت های سرفیس مایکروسافت است.

    در نهایت باید شاهد یک تبلت نازک، باریک، ارزان و رقیبی برای دیگر تبلت های ۷ اینچی و eReader ها دانست، با تنوع عظیم نرم افزار در اپ استور.




    اطلاعات تکمیلی: http://www.i-phone.ir/forums/thread75695.html

    Reuters reaffirms 'iPad mini' expected to debut at Oct. 23 special event

    نظر

    صبر کنید ..
    X