اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

احتمالاتی در مورد محصولات بعدی اپل

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • احتمالاتی در مورد محصولات بعدی اپل

    احتمالاتی در مورد محصولات بعدی اپل

    با نزدیک شدن به ماه سپتامبر و اکتبر شایعاتی در مورد محصولاتی که قرار است در این دو کنفرانس معرفی شوند بیشتر می شود. امروز شایعاتی در مورد یک آیپاد تاچ جدید, آیپاد نانو جدید و آیپد کوچکتر منتشر شده است.

    احتمال تغییر طراحی آیپاد تاچ

    امروز سایت GizChina تصاویری از یک کیس مربوط به نسل بعدی آیپاد تاچ منتشر کرد که می توانید تصویرش را در پایین ببینید. این کیس هیچ شباهتی به نسل چهارم آیپاد تاچ ندارد. در این کیس می توانید چند تغییر را مشاهده کنید. وجود LED برای دوربین. همچنین یک سوراخ در قسمت پایین سمت راست وجود دارد که به طور ۱۰۰٪ نمی توان گفت مربوط به چیست اما احتمالا برای اسپیکر ها خواهد بود چون ظاهرا قرار است این آیپاد بسیار باریک شود.


    احتمال وجود Wifi برای دانلود موزیک از iTunes درآیپاد نانو

    سایت Macotakara.jp باور دارد که نسل بعدی آیپاد نانو ازسیستم Wifi پشتیبانی خواهد کرد که بتواند موزیک ها را از آیتونز دانلود کند. این سایت پیشتر هم اعلام کرده بود که احتمالا نسل بعدی دراز تر خواهد بود و دکمه Home نیز خواهد داشت. از هفته گذشته هم موجودی آیپاد نانو ها در اپل استور ها کاهش شدیدی پیدا کرده است.


    نام آیپد کوچکتر, آیپد مینی خواهد بود - شایعاتی از عرضه آیپد نسل سوم با ورودی USB کوچکتر

    تا به امروز نمی توانستیم نامی قطعی برای آیپد کوچکتر انتخاب کنیم. اما سایت Mactotakara اعلام کرده که قطعا نام این دستگاه آیپد مینی خواهد بود. این سایت همچنین اعلام کرده که آیپد جدید کنونی (نسل سوم) به روز خواهد شد و از ورودی ۸ پین استفاده خواهد کرد. سایت GizChina هم تصاویری از یک کیس مربوط به آیپد مینی منتشر کرده است.


    در کنار این دستگاه ها,نسل بعدی آیفون عرضه خواهد شد. دستگاهی که احتمالا از صفحه ۴ اینچی با رزولوشن 1136 در 640 استفاده خواهد کرد. همچنین به CPU قوی تر, LTE و NFC مجهز خواهد بود.

    منبع خبر: 9to5mac



    لطفا منبع خبر را ذکر نمایید
صبر کنید ..
X