اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مشخصات باتری نسل بعدی آیفون لو رفت

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مشخصات باتری نسل بعدی آیفون لو رفت

    طبق گزارش جدید سایت 9to5mac تصاویری از یک باتری که مربوط به نسل بعدی آیفون می باشد, منتشر شده است. این باتری با نسل قبلی خود یعنی مربوط iPhone 4S مقایسه شده است و معلوم شده که قوی تر می باشد. ظرفیت نسل قبلی 3.7V/1430mAh/5.3Whr بود که در باتری جدید به 3.8V/1440mAh/5.45Whr افزایش یافته است. اندازه دقیق منتشر نشده و فقط تصویر این باتری در تصویر قرار دارد. باتری جدید بلند تر و نازک تر می باشد.




    قرار است نسل بعدی آیفون با صفحه بزرگتر عرضه شود. در نتیجه دستگاه هم بلند تر خواهد شد و همچنین احتمال می رود که دستگاه نازک تر شود. اما این باتری بسیار قوی نیست. اگر این مشخصات را قبول کنیم اپل نتوانسته باتری باریک تر با قدرت بالا تولید کند. آیفون بعدی احتمالا از سیستم LTE پشتیبانی خواهد کرد, در نتیجه به باتری قوی تر نیاز است. پیش تر تیم کوک اعلام کرده بود که دلیل استفاده نشدن LTE در آیفون باتری بوده است. شایعاتی نیز منتشر شده اند که نشان دهنده ی کار Qualcomm برروی یک چیپ LTE جدید با مصرف کمتر باتری است. آیا اپل قرار است از این چیپ استفاده کند؟

    منبع خبر: MacRumors



    لطفا منبع خبر حفظ شود

    ویرایش توسط iAlireza : https://i-phone.ir/forums/member/57309-ialireza در ساعت 10-08-2012, 07:40 PM

  • #2
    در چند هفته اخیر شاهد تصاویری گوناگون، از سخت افزار iPhone 5 بوده ایم. برد اصلی، پردازنده، صفحه نمایش، اتصال داک و باتری قطعاتی هستند که تا کنون اطلاعاتی هرچند در برخی موارد کم و در حد شایعه پیرامون آن ها به بیرون درز کرده است. امروز شرکت تعمیراتی iResQ یک نمونه از باتری نسل ششم آیفون را به دست آورده و دو عکس از آن ،در قاب پشتی آیفون و در کنار باتری iPhone 4S، منتشر کرده است.


    همان گونه که در عکس ها نیز مشخص است، طول باتری iPhone 5 از باتری iPhone 4S بیشتر است. با وجود این که انتظار می رود، آیفون جدید حداقل 15% از آیفون نسل پنجم باریکتر باشد، مشاهده می کنیم که ضخامت هر دو باتری تقریبا برابر است. البته در نگاه دقیق تر درمی یابیم که ضخامت باتری آیفون جدید 1 تا 2 میلی متر باریکتر است.
    تفاوت های اساسی بین باتری آیفون 5 و 4S را می توان در سه مورد خلاصه کرد:
    1-باتری آیفون جدید 1.5 سانتی متر بلند تر از باتری آیفون 4S است.
    2- ظرفیت iPhone 5 بیشتر از 4S است.
    3- نه تنها اتصال باتری آیفون نسل ششم متفاوت از بقیه آیفون هاست، بلکه در محلی متفاوت نیز قرار گرفته است.
    4- وزن باتری iPhone 5 کمتر از باتری آیفون 4S است.


    آیفون نسل جدید به همراه با iPod، iPad mini و نسخه اصلی iOS 6 هفته آینده توسط اپل معرفی خواهد شد. به نظر می رسد Apple هفته شلوغی را پیش رو دارد.


    منبع خبر:

    لطفا منبع خبر را ذکر نمایید.
    ویرایش توسط atila63 : https://i-phone.ir/forums/member/69303-atila63 در ساعت 05-09-2012, 07:54 PM

    نظر

    صبر کنید ..
    X