اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

انتظار طولاني براي تجربه Windows Phone 8!

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • انتظار طولاني براي تجربه Windows Phone 8!


    به گزارش Mary Jo Foley با وجود رونمايي از ويندوز فون 8، نسخه RTM اين سيستم عامل تا ماه سپتامبرعرضه نخواهد شد. هم چنين تا ماه نوامبر به صورت عمومي وارد بازار نمي شود. و اين يعني هيچ تلفن همراهي كه ازWindows Phone 8 بهره مي برد تا آن زمان عرضه نمي شود.
    اين مسئله به چند دليل مهم است . اولا به اين علت كه ميكروسافت و شركت هاي همكار آن مانند نوكيا مجبور مي شوند تا گوشي هاي مبتني بر اين سيستم عامل را تا ماه نوامبر معرفي نكنند. اين مدت با توجه به جايگاه متزلزل برخي از اين شركت ها زمان زيادي است.
    اگر تا كنون خبر نداشتيد، بايد بگوييم متاسفانه هيچ كدام از گوشي هاي ويندوز موبايل فعلي قابليت كار با Windows Phone 8 را ندارند. بنابر اين تمام گوشي هايي كه تا نوامبر فروخته مي شوند، نمي توانند از سيستم عامل جديد بهره ببرند و در ورژن 7.8 گير خواهند كرد.
    اين اخبار توجيحي است براي افزايش توليد Nokia Lumia 900 در آرژانتين. چرا كه نوكيا براي چيزي بيش از 100 روز ديگر بايد همين گوشي را بفروشد.
    اين مسئله را هم بايد بيافزاييم كه ويندوز فون 8 تا اواخر نوامبر عرضه نمي شود، در نتيجه ميكروسافت زمان كمي را براي استفاده از بازار داغ خريد و فروش آخر سال در اختيار دارد. مضاف بر اين، ويندوز فون هنوز جاي خود را ميان مشترين تلفن همراه باز نكرده است. اين مورد ناخوشايندي اين خبر را دو چندان خواهد كرد.


    منبع خبر :



    لطفا منبع خبر ذکر شود
صبر کنید ..
X