اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تاریخ عرضه ویندوز 8 نسخه rtm

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تاریخ عرضه ویندوز 8 نسخه rtm



    همان گونه که اطلاع دارید تا کنون دو نسخه بتا از ویندوز 8 توسط میکروسافت عرضه شده، اکنون خبرها حاکی از این است که نسخه (RTM(release to manufacturing build جولای عرضه خواهد شد. طبق شایعات این نسخه در کنفرانس MGX که حدود هفدهم تا بیستم جولای برگزار می شود، معرفی خواهد شد.
    میکروسافت با معرفی تبلت های خود، معروف به Surface، و هم چنین معرفی ویندوز موبایل 8 موج جدیدی را به راه انداخته است. مسئله ای که باعث سر در گمی شده این است که تغییرات جهت توسعه ویندوز 8 بسیار سریع اتفاق می افتد. البته این رویداد به پایان خود نزدیک می شود، شاهد این موضوع هم آمادگی شرکت های سخت افزاری برای طراحی و توزیع سیستم های جدید، مبتنی بر این سیستم عامل است.
    اگر میکروسافت می خواهد شرکای سخت افزاری این شرکت قادر باشند، سیستم های جدید و متنوع، بر پایه این سیستم عامل را با تعداد بالا برای فصل تعطیلات آماده کنند، باید کار بر روی ویندوز 8 ظرف یک یا دو ماه اخیر به اتمام برساند.
    تاریخ عرضه ویندوز 8 هنوز قطعی نشده، البته با توجه به سابقه منبع این شایعات که همیشه پیش بینی های آن درست از آب در آمده و نیز این مسئله که میکروسافت با عرضه این محصول در اواخر جولای طبق برنامه و هدف پیش خواهد رفت و رویدادی هم برای معرفی آن در اختیار دارد، می توان گفت تا آخر جولای به ویندوز 8 دسترسی خواهیم داشت.
    با توجه به این که عرضه تبلت های Surface در صدر اخبار میکروسافت قرار دارد، برای این که ویندوز 8 از یاد مشتریان نرود، میکروسافت نیاز به یک کنفرانس خبری دارد.
    باید توجه داشت که این کنفرانس نباید زیاد طولانی باشد، چرا سخت افزاری در اختیار خبرنگاران یا عموم مردم نیست.


    منبع خبر :



    لطفا منبع خبر ذکر شود
    ویرایش توسط atila63 : https://i-phone.ir/forums/member/69303-atila63 در ساعت 26-06-2012, 11:48 PM
صبر کنید ..
X