اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

شایعاتی پیرامون دوربین نسل بعدی آیفون

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • شایعاتی پیرامون دوربین نسل بعدی آیفون

    با نزدیک شدن به WWDC شایعات و خبر های بیشتری پیرامون دیوایس های اپل منتشر می شود . اگرچه ممکن است که در این کنفرانس اپل نسل جدید آیفون را معرفی نکند ٬ ولی خبر های مربوط به آیفون در این روزها بیشتر از گذشته به گوش می رسد

    براساس تحلیل یک منبع قابل اعتماد در اپل و گزارش appleinsider ٬ دوربین جلو نسل بعدی آیفون قابلیت ذخیره تصاویر Hd را خواهد داشت . همانطور که می دانید در آیفون 4s دوربین جلو با کیفیت VGA تصاویر را تهیه می کند . بنابراین برای انتقال دوربین جلوی آیفون به یک دوربین HD اپل از تراشه Fc استفاده کرده است و به همین دلیل دوربین را به وسط منتقل می شود .

    براساس گفته این منبع ٬ در نسل جدید آیفون مگاپیکسل دوربین پشت آیفون که 8 است حفظ خواهد شد اما اپل در بهبود کیفیت با افزایش دیافراگم دورین خواهد کوشید . در نسل ششم آیفون دیافراگم f/2.2 خواهد بود . اندازه دیافراگم در آیفون 4s به آندازه f/2.4 است . در کنار آن با آیفونی با ضخامت کمتری روبرو هستیم که بر طبق گفته این آنالیزور آیفون نسل ششم که دارای صفحه 4 اینچ می باشد با ضخامتی حدود 7.9 میلیمتر عرضه می شود . این عدد در آیفون 4s حدود 9.3 میلیمتر می باشد .

    و در جدول زیر اطلاعاتی پیرامون دوربین پنج نسل گذشته آیفون و احتمالات نسل ششم ارائه شده است

    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X