اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

تمامی اخبار پیرامون ios 6

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • تمامی اخبار پیرامون ios 6

    با سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز
    یکی از اصلی ترین بخش های کنفرانس WWDC 12 معرفی ios 6 خواهد بود . شایعات زیادی در این مورد ارائه شده است . هرچند که ۱۰ روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد تمامی شایعات در این تاپیک قرار خواهد گرفت
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    سايت 9to5mac از درون منبع قابل اعتمادي از درون اپل مي گويد كه يكي از تغييرات اين آپديت مربوط به بخش نقشه هاي اين سيستم عامل مي شود .



    براساس خبر منتشر منتشر شده نشان مي دهد كه در iOS 6 , برنامه گوگل مپ كه از سال 2007 كه با عرضه آيفون براي اين سيستم عامل منتشر شد جاي خود را به نرم افزار ديگري مي دهد كه به گفته طراح آن ، از نظر ظاهر فرقي با گوگل مپ ندارد ولي بسيار دقيق تر ، سريع تر و كارا تر مي باشد.
    اپل در سالهاي اخير با خريد چند شركت از قبيل placebase كه شركتي براي ساخت نقشه ، شركت مربوط تكنولوژي C3 كه قابليت اضافه سازي تصاويري سه بعدي با بالاترين كيفيت و با جزئيات بالا به نقشه ها را دارد و شركت poly9 كه يك شركت نقشه سازي ديگر است ، توانايي ساخت اپليكشن Maps را بر خود پيدا كرده است .


    تصاويري از عكس هاي سه بعدي C3


    برنامه جديد Maps از اول و با آيكون جديدي ساخته شده است و مثل آيكون فعلي آدرس كمپ اپل را نشان ميدهد ، اما بزرگترين مشخصه اين نسخه جديد استفاده از تصاوير خارق العاده سه بعدي مي باشد كه مستقيما از تكنولوژي C3 استفاده شده است كه تصاوير با كيفيت بالاي سه بعدي را براي كاربران به ارمغان مياورد

    اين قابليت جديد نقشه ها مي تواند يكي از قابليت هاي جذاب ios 6 باشد ، براي دانستن امكانات ديگر اين آپديت بايد منتظر خبر هاي ديگري از سايت هاي خبري باشيم و يا تا wwdc صبر كنيم
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر


    • #3
      در روزهایی که به WWDC 2012 نزدیک می شویم باید انتظار چنین خبر هایی داشته باشیم. سایت معروف BGR امروز خبری را منتشر کرد: "برنامه Maps در iOS6 تغییر پیدا خواهد کرد. ما تصاویری از آن داریم"
      سال هاست که اپل برروی یک برنامه مکان یابی کار می کند و به نظر می رسد که شرکت به هدفش رسیده و قرار است برنامه Maps جدیدی برای iOS عرضه کند و استفاده از نقشه های گوگل را کنار بگذارد. BGR به تصاویری دست یافته که محیط برنامه را نشان می دهد و این تصاویر اختصاصی هستند. در برنامه شاهد ظاهر جدید هستیم با یک نوار جدید برای Navigation. این نوار به جای آبی بودن نقره ای رنگ است در حالی که برنامه Maps کنونی از استاندارد کنونی رنگ iOS پیروی می کند یعنی آبی. در نسخه آیفون این برنامه در قسمت پایینی یک دکمه ی Locate me برای یافتن مکان شما هست که بسیار شبیه برنامه Google Maps برروی Android می باشد. در قسمت پایین سمت چپ دکمه ای برای دسترسی به حالت 3D یا سه بعدی قرار داده شده است که از تکنولوژی C3 اپل استفاده می کند. زمانی که این قابلیت را فعال می کنید تصاویر به حالت سه بعدی در می آیند. تصویری از این قابلیت را خواهید دید.


      اپل در حال حاظر در حال تکمیل قسمت سه بعدی برای عرضه می باشد و این تصاویر از نسخه 10A3XX از iOS 6 گرفته شده است.


      منبع:
      i-phone.ir
      The Best or Nothing



      Twitter : Rouzbeh7000

      نظر


      • #4
        اپل طبق روال هر ساله خود اپلیکشین مخصوص کنفرانس جهانی توسعه دهنگان را روز هایی قبل از کنفرانس ارائه کرد . در این اپلیکشین برنامه جلسات کنفرانس و اطلاعات پیرامون این کنفرانس مهم ارائه می شود .


        بخش قابل تامل این اپلیکیشن تغییر ظاهر نسب به سال گذشته است . در نسخه امسال منو ها با رنگ نقره ای منتشر شده است در مقابل سال گذشته منو ها با ظاهر یکسال با ios بصورت مشکی ارائه شده بود . احتمال می رود این ظاهر این برنامه حداقل از نظر رنگ نشان دهنده ظاهر ios 6 خواهد بود و باید انتظار منو های نقره ای از این نسخه داشته باشیم .


        عکس سمت راست متعلق به نسخه امسال می باشد و عکس سمت چپ مربوط به نسخه سال گذشته می باشد
        i-phone.ir
        The Best or Nothing



        Twitter : Rouzbeh7000

        نظر


        • #5
          سایت 9to5mac از دورن منبعی در اپل می گوید که برای ios 6 طراحی سه فروشگاه اصلی اپل که شامل فروشگاه کتاب ٬ موسیقی و فیلم و اپلیکشین می باشد به طور کلی عوض خواهد شد و رابط بهتری برای کار با این فروشگاه ها ارائه می شود .
          i-phone.ir
          The Best or Nothing



          Twitter : Rouzbeh7000

          نظر


          • #6


            همه ما منشی معروف و دوست داشتنی اپل که به نام Siri معروف است را می شناسیم، و تا به حال تنها دارندگان آيفون 4s آن را تجربه کرده اند، چیزی که شاید تنها دلیل موفقیت آیفون 4s باشد. طبق گزارش منتشر شده از یک منبع موثق، یکی از ویژگی های برجسته iOS 6 پشتیبانی از Siri در آیپد نسل سوم می خواهد بود، به این معنی که همانند آیفون 4s به طور کامل میتوان از Siri استفاده کرد.

            آپید بر خلاف آیفون 4s دورتر از دهان کاربر قرار دارد، به همین دلیل اکثر تحلیلگران یکی از دلایل عدم ساپورت Siri در آیپد نسل سوم را همین دلیل می دانند، چون میکروفون به خوبی نمی تواند اطلاعات را دریافت کند و شاید تفسیر در Siri به اشتباه صورت بگیرد و ... . با این حال پس چرا Voice Dictation به خوبی عمل می کند؟ این شاید سوالی باشد که مهندسان اپل به آن دقت کرده اند و این ریسک را در ابتدا با Voice Dictatin امتحان کرده اند تا دریابند که آیا مشکلی برای Siri در پیشِ رو نیست و سپس اقدام کنند. انتظار می رود Siri در آیپد نسل سوم همانند آيفون 4s عمل کند، البته با بهبود گرافیک و هماهنگی های لازم. چیزی شبیه تصوی بالار.

            البته شاید Siri تنها برای صفحه نمایش رتینا می باشد، اما منبع ذکر شده نقل کرده است که آيپد ۲ توانایی ساپورت Siri را دارد.


            با این تفاسیر، انتظار برای رسیدن به روز کنفرانس بیشتر و بیشتر می شود.



            منبع:

            نظر


            • #7


              در روزهای نزدیک به کنفرانس همچنان خبرهای شاهد جدیدی از ویژگی های iOS 6 هستیم، شیر کوهی بیشتر از هر چیز دیگر آن را یک سیستم عامل می دانیم که ویژگی هایی از iOS 5 به ارث برده است، اما با توجه به گزارش های جدید، iOS 6 ویژگی هایی از شیر کوهی را در بر دارد، از این ویژگی های می توان به iCloud Tab, Mail VIPs و بهبود نوتیفیکیشن سنتر نام برد.



              در شیر کوهی گزینه ای وجود دارد که می توانیم بنرهای مربوط به نوتیفیکیشن را غیر فعال کنیم، که موسوم به Notification Center ‘Do Not Disturb’ می باشد و با فعال کردن آن دیگر شاهد نوتیفیکیشن نیستیم. حال ابن ویژگی به iOS 6 فازوده شده است که همین کارایی را دارد. علاوه بر این، سیستم MailVIPs هم به iOS 6 افزوده شده است، با استفاده از این سیستم یک لوگو به صورت ستاره به اپلیکیشن ایمیل افزوده می شود که افراد دلخواه را می توان به آن اضافه کنیم تا سریع تر در دسترس باشند.





              iCloud Tabs هم سیستمی هست که در شیر کوهی به وسیله آن می توانید صفحه های دلخواه خودتان را در iCloud ذخیره کنید، به این صورت که اگه چندین صفحه در iCloud Tabs در مک و یا هر دستگاه دیگر ذخیره کنید، همان صفحه ها را در iCloud Tabs آيفون یا آیپد خودتان می بینید. چه آیپد و یا آيفون و یا هر دستگاه دیگر که دارای همان اپل ای دی می باشد. حال این سیستم به iOS 6 افزوده شده است.






              منبع:

              نظر


              • #8


                همانطور که می دانیم، تیم کوک در کنفرانس D10 اشاره ای به ادغام فیس بوک با iOS 6 کرد و به طور حتم تا کنون با این شبکه اجتماعی مذاکرات نهایی خود را انجام داده است. طبق گزارشی از TechCrunch فیس بوک در iOS 6 همانند توییتر در iOS 5 به این سیستم عامل افزوده خواهد شد، به هر حال فیس بوک شبکه اجتماعی بزرگیست و اپل نمی تواند از این واقعیت بگریزد.

                طبق گفته MG Siegler :

                شبکه اجتماعی فیس بوک بسیار پیچیده تر از توییتر می باشد، به طوری که تنظیمات بیشتری در پیشروی شماست، می توانید مجوزی برای مشاهده پست ها برای بعضی ها صادر و آن را برای بعضی ها مخفی کنید، به طور کلی این دو شبکه اجتماعی دو مسیر متمایز را در پیش دارند. با ادغام فیس بوک، توییتر و این شبکه اجتماعی می توانند بخش گسترده ای را از سیستم شیر در iOS را متشکل شوند.
                اما نباید انتظار چیز بزرگی را داشته باشیم، نهایاتاً عملکردی همانند توییتر که بر روی دگمه ی شیر بتوانیم چیزی را بر روی دیوار خودمان در فیس بوک اضافه کنیم. و همچنین همانند توییتر در بخش تنظیمات، تنظیماتی مانند توییتر را داشته باشد. فیس بوک در سال ۲۰۱۲ اقدامات زیادی را برای گسترش خود انجام داده است، خریدن یک برنامه به نام اینستگرام از AppStore که به دنبال آن چندی پیش برنامه Facebook Camera را عرضه کرد، و یا مهمتر از همه همکاری با مهندسان آیفون برای ساخت اسمارتفون برای فیس بوک. شاید اقدام بعدی ادغام iOS و فیس بوک باشد.


                باید در انتظار WWDC بمانیم و تدارک اپل را شاهد باشیم.




                منبع:

                نظر

                صبر کنید ..
                X