اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

اپل در حال آزمایش بر روی آیپد ۷.۸۵ اینچی می باشد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • اپل در حال آزمایش بر روی آیپد ۷.۸۵ اینچی می باشد

    به نظر می رسد که کم کم اخبار و شایعات مربوط به ساخت تبلتی کوچکتر توسط اپل به واقعیت نزدیکتر می شوند، آیپدی کوچکتر نسبت به آیپد جدید و همینطور نسل اول و دوم که قبلا" در گزارشاتی اعلام شده است که سایز آن ۷.۸۵ اینچ می باشد.
    خبر تازه آنکه به گزارش سایت خبری "iclarified" به نقل از "جان گروبر" شرکت اپل در حال کار بر روی تبلتی جدید به سایز ۷.۸۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل در آزمایشگاه خود است.
    البته باید این نکته را در نظر گرفت که این مقدار رزولوشن برابر با رزولوشن آیپد نسل دوم است که نشان دهنده ی کیفیت بالای صفحه نمایش تبلت کوچک اپل خواهد بود - بنابراین می توان نتیجه گرفت که شرکت اپل در حال آزمایش نمونه ی اولیه ی آیپد کوچک است چراکه فعلا" خبری از مشخصات فنی این تبلت منتشر نشده است، همچنین به گفته ی گروبر هدف از ساخت این تبلت رقابت با تبلت های کوچکتر و ارزان قیمت دیگر، در بازار است، با این حساب تبلت های کوچک و ارزان قیمتی مانند کیندل فایر آمازون و... آینده ی سختی پیش رو دارند، پیش بینی می شود که آیپد کوچک در سال جاری معرفی و به بازار عرضه گردد، پس تا آن موقع باید منتظر آیپد ۷.۸۵ اینچی بود.


    منبع خبر:
صبر کنید ..
X