اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

آیپد نسل سوم با یک گیگابایت رم

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • آیپد نسل سوم با یک گیگابایت رم

    بر طبق اعلام قبلی اپل ٬ ساعاتی دیگر در سانفرانسیسکو طی کنفرانسی آیپد نسل بعد رونمایی می شود . بر طبق تمامی جزئیات بدست آمده از بررسی قطعات نسل بعدی آیپد یا فرم ور های بتا تا شایعات درز شده از اپل یا کارخانه های تولیدی آیپد نسل بعد با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ عرضه خواهد شد و دارای یک پردازنده قوی تر نسبت به آیپد ۲ خواهد بود . بر طبق گزارش جدیدی که در یکی از عکس های فایل های سیستمی آیپد نسل سوم درز کرده نشان می دهد که آیپد نسل سوم دارای رم یک گیگ یا به عبارتی دو برابر قدرت رم نسبت به آیپد ۲ را دارا می باشد .


    Chronic یکی از هکر های که در جیلبرک ios فعال می باشد به کد vm_page_bootstrap: 244276 free pages and 8396 wired pages در عکسی که از برنامه گزارش خطای نسل بعدی آیپد درز کرده نشان می دهد که نسل سوم آیپد دارای رم یک گیگابایت می باشد .





    همچنین Chronic ادعا کرده است که اطلاعاتی پیرامون ریلیز نسخه GM فرم ور 5.1 دارد که این نسخه بزودی منتشر خواهد شد ( احتمالا همزمان با کنفرانس اپل ) . همچنین Chronic گفته است که نسخه 5.1 دارای دو قابلیت ویژه و البته فعلا ناشناخته است .

    نقطه نظر من : یکی از این قابلیت های مخفی در ۵.۱ می تواند دسترسی به ویجت ها برای آیپد باشد . چیزی به مانند داشبورد برای مک . دلیل این موضوع این است که اپل حتی از ویجت هایی که در بخش notification system آیفون استفاده کرده است سهمی برای آیپد کنار نگذاشته است . به احتمال زیاد اپل برای ویجت های آیپد برنامه دیگری دارد و چه بهتر از آنکه این وجیت ها در هنگام معرفی نسل سوم آیپد ٬ رونمایی شود


    منبع :
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    روزبه جان

    من دیشب توی یه فروم خارجی خوندم که ظاهرا دگمه هوم هم در آیپد 3 حذف شده و Multi touch جدید جایگزین شده.

    Gadget Directory: Home Button Omitted From Will iPhone & IPAD
    ویرایش توسط Nejatian : https://i-phone.ir/forums/member/50786-nejatian در ساعت 07-03-2012, 09:24 AM

    نظر


    • #3
      فعلا حذف شدن دکمه Home هم یکی از شایعات هست و کاملا تایید شده نیست
      در پوستر کنفرانس به نظر می آید دکمه Home حذف شده است ( اگر آیپد در حالت Landscape نباشد )
      اما از سوی دیگر تصاویری از بدنه آیپد نسل بعد در اینترنت منتشر شده است که اگر آنها واقعی باشند دکمه Home همچنان وجود دارد
      i-phone.ir
      The Best or Nothing



      Twitter : Rouzbeh7000

      نظر

      صبر کنید ..
      X