اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

ارسال فرمان و کنترل siri توسط امواج مغز

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • ارسال فرمان و کنترل siri توسط امواج مغز


    دو هکر جوان به نام*های جاش اوانز و اولی هیوارد، در بلاگ خود مدعی شده اند که با استفاده از دو واسط، امواج مغز را به دستورات قابل فهم توسط Siri - برنامه تشخیص صدای موجود روی آیفون 4S - تبدیل کرده و در نتیجه تنها کافی است تا به یکی از دستورات قابل اجرا برای Siri فکر کرد تا این ماژول هوشمند، آن فرمان را به*اجرا درآورد.
    این دستاورد - البته اگر بتوان آن را دستاورد نامید - پروژه آینه سیاه (Project Balck Mirror) نام* گذاری شده و در ویدئوی قرار داده شده روی اختصاصی این پروژه نشان داده می*شود که اوانز یک دریافت*کننده سیگنال به سر خود متصل کرده و پس از چند لحظه تمرکز، Siri با صدایی رسا می گوید: "تماس با گراهام" - یکی دیگر از اعضای تیم - و سپس تلفن گراهام زنگ می*خورد.
    این دو جوان خلاق در وبلاگ خود توضیح داده*اند که این دریافت کننده مغناطیسی، الگوهای امواج مغز را به 25 دستور قابل فهم توسط Siri بدل کرده و سپس با تناظر این الگوها به یک دیکشنری صوتی، این فرایند امکان پذیر شده است. چنانچه اطلاعات منتشر شده در این وبلاگ و ویدئوی تهیه شده از آن حقیقت داشته باشد، باید در آینده نزدیک و به*مانند کینکت انتظار انواع هک*های جذاب روی این ویژگی را داشته باشیم.





    منبع :
    ویرایش توسط Arianismmm : https://i-phone.ir/forums/member/12543-arianismmm در ساعت 15-11-2011, 10:43 AM
صبر کنید ..
X