اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

رئیس سونی : اپل ٬ تلویزیون سنتی را برای همیشه عوض خواهد کرد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • رئیس سونی : اپل ٬ تلویزیون سنتی را برای همیشه عوض خواهد کرد

    در سال های اخیر ٬ اپل به رهبری استیو جابز فقید ٬ بسیاری از شیوه های سنتی زندگی بشر در کنار تکنولوژی را به شکلی که خود میخواست عوض کرد و این تغییر در آینده نشان داد دقیقا همان چیزی است که مشتریان می خواستند .
    در کتاب بیوگرافی استیو جابز فقید که منتشر شد ٬ در بخشی از مصاحبه استیو جابز پیرامون ایده ای درباره تلویزیون صحبت می کند . Isaacson نویسنده کتاب بیوگرافتی استیو جابز می گوید که استیو به دنبال دگرگونی بزرگی که در صنعت تلویزیون ها بود مانند آنچه که در خلق سیستم عامل کامپیوتر ٬ دستگاه های موسیقی ٬ تلفن های هوشمند و تبلت ها کرد .
    Isaacson اضافه می کند که استیو جابز به دنبال یک تلویزیون یک پارچه که قابل استفاده با تمامی سرویس های اپل مانند iCloud بود . او می گفت که این تلویزیون با تمامی دستگاه ها اتصال برقرار خواهد کرد که و دیگر نیازی به ریموت کنترل ها یا کابل های مختلف برای کانال ها نخواهد بود . همه چیز ساده و جدید خواهد بود .
    در آخر استیو جابز می افزاید که ما سرانجام پیروز شدیم و یا به اصطلاح شکستش دادیم

    روزهای زیادی از آن روز میگذرد ٬ امروز مدیر شرکت سونی که با تازگی ضرر های زیادی در صنعت تلویزیون ها را تجربه کرده است در برنامه " صبحانه " مربوط به وال استریت ژونال اعلام کرده است که بدون شک اپل در حال کار روی یک تلویزیون انقلابی است . دستگاهی که برای همیشه شکل سنتی تلویزیون ها را عوض خواهد کرد .




    تصویر فوق غیر واقعی است




    Stringer مدیر عامل سونی در ادامه گفت که ما هم پنج سال صرف ساختن یک محصول با قابلیت تغییر تمامی تفکرات سنتی است و این محصول ما حالا آماده است !
    تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این محصول اپل زودتر از سال ۲۰۱۳ منتشر نخواهد شد . اما اگر این محصول سونی آماده است چه زمانی آنرا منتشر می کند و آیا واقعا زودتر از اپل ٬ سنت ها رو عوض خواهد کرد؟
    و آیا باز اپل فکری برای تغییر دنیا دارد؟


    منبع:
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    آیا باز اپل فکری برای تغییر دنیا دارد؟ نظر خود را ما در میان بگذارید

    http://www.i-phone.ir/forums/thread5...tml#post522101
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر

    صبر کنید ..
    X