اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

عرضه نقشه های رسمی نوکیا برای ios در این هفته

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • عرضه نقشه های رسمی نوکیا برای ios در این هفته

    در حالی بسیاری از کاربران ios در انتظار انتشار نقشه های گوگل هستند٬ بنا بر خبر New York Times , شرکت نوکیا که دارای کامل ترین سیستم ناوبری در بین تمامی پلتفرم های همراه هست اعلام کرده که نقشه های خود را در قالب اپلیکیشینی به نام " Here " تا پایان هفته برای ios منتشر خواهد کرد. اپلیکیشن Here امکان استفاده بصورت آفلاین را دارد و قابلیت هایی مانند جستجوی صوتی برای مسیر یابی را نیز ارائه می کند.




    Stephen Elop مدیر شرکت نوکیا پیرامون اپلیکیشن Here گفت :

    مردم نقشه های عالی می خواهند و با اپلیکیشن Here می توانیم بهترین تجربه استفاده از نقشه های نوکیا را به مردم برای کشف و به اشتراک گذاری دنیای خود ارائه کنیم. علاوه بر با Here می توانیم ۲۰ سال تجربه خود را در سیستم ناوبری بر روی دیوایس ها و سیستم عامل های جدید گسترش دهیم و مردم بیشتری از نقشه های ما بهرمند شوند.
    همانطور که گفته شد نوکیا بهترین و ایده آل ترین سیستم ناوبری را در بین تمامی پلتفرم ها٬ حتی بهتر از نقشه های گوگل ارائه می دهد٬ با ورود Here به ios 6 ٬ کاربران دیگر مشکلات ناوبری را احساس نخواهند کرد.
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    نوکیا نقشه*ی خود را برای آیفون عرضه می کند



    اپلیکیشن نقشه Here با جزئیاتی دقیق با بیس HTML5 ، نقشه ی سه بعدی ، خدمات مکان یابی ،اطلاعات حمل و نقل عمومی و راهنمای صوتی مسیریابی ، سهمی از مجموعه ویژگی های این اپلیکیشن خواهد بود.

    برای تست چگونگی کیفیت این نقشه به آدرس زیر می توانید مراجعه کنید










    نظر

    صبر کنید ..
    X