اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Galaxy Beam | اسمارت فونی با قابلیت پرژکتور

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Galaxy Beam | اسمارت فونی با قابلیت پرژکتور

    این روز ها، دیدن اسمارت فون ها یا تبلت هایی با امکانات ویژه از سوی کمپانی های بزرگ و کوچک در حال تبدیل شدن به امری طبیعی ست. یکی دیگر از این مدل ها که امکانات ویژه ای را با خود به همراه آورده است، Galaxy Beam، عضو جدید خانواده ی کهکشانی ها می باشد. این مدل جدید که تعدادی از فروشگاه های اینترنتی آن را به عنوان جزئی از محصولات آینده ی خود قرار داده اند حاوی امکاناتی ست که در ادامه به صورت خلاصه به آن ها می پردازیم.

    Galaxy Beam، از پردازشگر دو هسته ای 1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 480x800، رم 768MB به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی که با باتری 2,000mAh ترکیب شده است بهره می برد. اما در این بین تنها ویژگی که Galaxy Beam را از دیگر ستاره های کهکشان سامسونگ متمایز می نماید، خاصیت تبدیل شدن به پروژکتور است. این بدین معناست که شما به کمک اسمارت فون 600 دلاری خود می توانید تصاویرتان را با اندازه ای معادل 50 اینچ برای دیگران نمایش دهید و علاوه بر اسمارت فون، یک پروژکتور در ابعاد کوچک را با خود جابجا کنید.
    البته حرف و حدیث های پیرامون این مدل، تنها به خاصیت تبدیل شدن به پروژکتور ختم نمی شود. چرا که ارائه ی این مدل با نسخه ی قدیمی تر اندروید، یعنی نسخه ی 2.3 موضوع دیگری ست که خود جای بحث و گفتگو دارد. این اقدام سامسونگ در حالی ست که نه تنها به روز رسانی جدیدی از آندروید به زودی عرضه می شود، بلکه اکثریت اعضای تازه وارد خانواده ی آندروید، یا با نسخه ی 4م به بازار عرضه می شوند و یا قابلیت آپدیت به نسخه ی چهارم در آن ها دیده می شود و وجود یک مدل جدید با سیستم عامل قدیمی تر، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن چشم پوشی نمود.




    منبع
صبر کنید ..
X