اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بیش از 850,000 دستگاه اندروید طی روز فعال می شود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بیش از 850,000 دستگاه اندروید طی روز فعال می شود



    Andy Rubin مدیر عامل گوگل، اعلام کرد که روزانه بیش از 850,000 دستگاه اندروید روزانه فعال می شود و هر سال شاهد رشد 250 درصدی هستیم, این عدد در سال گذشته 700,000 دستگاه در طی روز بود. او همچنین اضهار داشت که در سر تا سر جهان 300 میلیون دستگاه اندروید فعال می باشد.
    سال گذشته در کنگره MWC , ما اعلام نمودیم که در Android Market بیش از 150,000 برنامه وجود دارد، اکنون این رقم سه برابر شده است و نزدیک به 450,000 برنامه برای اندروید موجود می باشد. و اینکه طی هر ماه نزدیک به ۱ بیلیون برنامه از اندروید مارکت دانلود می شود. این آمار و ارقام هر ساله رو به بهبودی ی باشد و برنامه های موجود در Android Market دارای کیفیت بهتری می شوند.
    البته نباید فراموش کنیم که سیستم عامل iOS فقط بر روی iPhone و iPad قرار دارد، از سویی دیگر اندروید بر روی سونی اریکسون، سامسونگ و بسیاری از دستگاه های دیگر وجود دارد... ، پس می توان برتری را از آن اپل دانست.

    و باید بگوییم اپل توانسته است با این 2 دستگاه آمار و نتایج بهتری را کسب کند، تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل در هفته ی گذشته با نشستی که با سهامداران داشت اعلام کرد که بیش از 550,000 برنامه در AppStore وجود دارد.




    منبع خبر:

  • #2


    Andy Rubin مدیر عامل شرکت گوگل


    -

    نظر

    صبر کنید ..
    X