اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

مایکروسافت بدون شکایت بر سامسونگ پیروز شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • مایکروسافت بدون شکایت بر سامسونگ پیروز شد

    این روزها ٬ روز های خوبی برای سامسونگ نیست ٬از فروش برخی از محصولات این شرکت ٬ بخاطر شکایت اپل در بخش زیادی از اروپا و استرالیا جلوگیری شده است و در آمریکا و ژاپن نیز در حال پیگیری میباشد . شرکت مایکروسافت سالهاست که از شرکت های HTC و Acer بخاطر تولید محصولات آندرویدی جریمه می گیرد . دلیل این جریمه ٬چیزی جز در اختیار داشتن تعدادی ثبت اختراع یا همان پتنت های معروف توسط مایکروسافت نیست . سامسونگ نیز از آن دسته شرکت هایی بود که به مایکروسافت جریمه می داد ولی به دلایلی بصورت توافقی ٬ این پرداخت قطع شد ولی دیروز مایکروسافت دوباره با سامسونگ به تفاهم رسید که این شرکت بخاطر فروش هر گوشی آندرویدی ٬ ۱۵ دلار به مایکروسافت جریمه بدهد . شاید این عدد زیاد به نظر نیاید ولی اگر این جریمه را در مقیاس بطور مثال فروش گالاکسی اس ۲ که ۱۰ میلیون عدد بوده است در نظر بگیرید ٬ در حدود ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود .
    تحلیلگران بر این عقیده هستند که مایکروسافت به همراه رقیب قدیمی خود اپل و اوراکل ٬ سه شرکتی هستند که در یک جبهه در کنار یکدیگر سعی در مبارزه با آندروید دارند .



    بعد از این اتفاق ٬ گوگل شرکت سازنده آندروید ٬ در صحبتی با ارائه آمار های مختلف اظهار داشت که مایکروسافت در بازار اسمارت فون ها شکست خورده است و دلیل این حرکت مایکروسافت در مقابل سامسونگ را این موضوع می داند .

    منبع :
    redmondpie
    9to5mac
    winandmac
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X