اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Meg Whitman مدیر عامل HP شد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Meg Whitman مدیر عامل HP شد

    شرکت HP ٬ در چند ماه اخیر روزهای خوبی را پشت نگذاشته است . پس از ناکامی در عرضه تبلت ها و تلفن های همراه مبتی بر Web os ٬ مدیر عامل این شرکت Léo Apotheker بصورت رسمی اعلام کرد که ساپورت از این سیستم عامل به پایان رسیده است و بخاطر عدم فروش مناسب ٬ HP محصولات بر پایه Web os را از لیست فروش و ساپورت برای همیشه خارج خواهد کرد . این تصمیم عجولانه علاوه برآنکه قیمت تبلت های این شرکت را از ۴۹۹ دلار به ۹۹ دلار پایین آورد ٬ باعث افت وحشتناک سهام این شرکت شد و آنقدر روند رو به سقوط Hp ادامه داشت که حتی صحبت از پایان کار کامپیوتر های رومیزی و لپ تاپ های این شرکت به گوش می رسید . در هر صورت ساعاتی پیش Léo Apotheker ٬ مدیر HP از سمت خود اخراج شد و از این پس خانم Meg Whitman مدیر HP خواهد بود .
    خانم Meg Whitman در شرکت ebay در بین سال های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۸ مدیرعامل بوده است . این خانم ۵۵ ساله ٬ یک بار نیز نامزد فرمانداری کالیفرنیا بوده است .
    حال با ورود مدیر جدید ٬ باید صبر کرد و دید که تا چه خانم ویتمن می تواند شرکت HP را از روند رو به سقوطی که دارد نجات دهد و آیا دوباره پروژه سیستم عامل Web os زنده خواهد شد ؟
    آینده این موضوع را روشن خواهد کرد .


    منیع : Engadget
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000
صبر کنید ..
X