اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

سامسونگ روزانه 190 هزار عدد Galaxy SIII به فروش میرساند،فروش 10 میلیونی در دوماه

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • سامسونگ روزانه 190 هزار عدد Galaxy SIII به فروش میرساند،فروش 10 میلیونی در دوماه

    با داشتن یک پردازنده چهار هسته ای ، یک گیگا بایت رم (در مدلهای خاص دو گیگابایت) ، صفحه نمایش 4.8 اینچی از نوع Super AMOLED HD ، دوربین های 8 و 2 مگاپیکسلی و با بهره گیری از سیستم عامل اندروید 4.0 (بستنی حصیری) ، سامسونگ گلکسی اس سه را میتوان جهنمی از قدرت ها دانست.همانگونه که عموم مردم اعتقاد دارند و بر طبق نمودار های آماری ، سرعت فروش گلکسی اس سه بسیار بالا است و می توان آن را به فروش شربت های خنک در یک روز داغ تابستانی تشبیه کرد.

    این اخبار توسط TheNextWeb در قالب یک خبر کوتاه به نقل از سایت کره ای Yonhap News انتشار یافته است.مدیر بخش موبایل سامسونگ Shin Jong-Kyun به گزارشگر Yonhap گفت : همانگونه که انتظار داشتیم از زمان عرضه گلکسی اس سه در اواخر ماه می سال جاری تا به الآن این محصول توانسته است به رکورد 10 میلیون فروش دست پیدا کند.

    در حالی که Jong-Kyun اعداد دقیقی از میزان فروش این محصول اعلام نکرده است ، میتوان تخمین زد که روزانه چیزی در حدود 190،000 دستگاه گلکسی اس سه به فروش میرسند.

    برای روشن تر شدن موضوع میتوان فروش این محصول را با گلکسی اس دو از همین کمپانی مقایسه کرد که گلکسی اس دو توانسته بود در مدت زمان سه برابری به فروش 10 میلیونی برسد یعنی در مدت شش ماه. با این حال باید توجه داشته باشید که گلکسی اس دو در زمان عرضه خود در بین رقیبان اندرویدی اش از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده است.

    بر اساس این گزارش انتظار میرود فروش گلکسی اس سه در بازار تلفن های هوشمند تا زمان عرضه نسل بعدی آیفون اپل به همین خوبی ادامه یابد . انتظار میرود اپل نسل بعدی آیفون خود را اواخر سپتامبر و یا اوایل اکتبر عرضه کند.



    منبع : redmondpie

    ذکر منبع الزامیست
    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 24-07-2012, 04:03 PM
صبر کنید ..
X