اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

جد غارنشین آیپد اپل ، صفحه نمایش 12 اینچی داشته است.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • جد غارنشین آیپد اپل ، صفحه نمایش 12 اینچی داشته است.

    به تازگی طرح های اولیه اپل برای تبلت خود که مربوط به سالهای 2002 تا 2004 می باشد منتشر شده است . این طرح اولیه در مواردی شباهت هایی هم با آیپد اپل که در سال 2010 برای اولین با رونمایی شد دارد ولی در کل کاملا با آن متفاوت است.

    بر طبق تصاویری که سایت BuzzFeed منتشر کرده است نمونه اولیه تبلتهای اپل در کنار یک آیپد 2 به تصویر کشیده شده است و در مقایسه اولیه شاهد آن هستیم که تبلت اولیه صفحه نمایشی به مراتب بزرگتر از چیزی که در حال حاضر بر روی آیپد مشاهده میکنیم به همراه داشته است.با توجه به خط کشها و شمارش اعداد روی آنها به این نتیجه میرسید که تبلت اولیه از صفحه نمایشی دقیقا برابر با 12 اینچ برخوردار بوده است.


    صفحه نمایش تبلت اولیه در قیاس با آیپد های 9.7 اینچی چیزی در حدود 40 درصد فضای کاریه بیشتری داشته اند اما از رزولوشن و نوع صفحه نمایش به کار برده شده در تبلت اولیه اطلاعی در دست نیست .


    تبلت اولیه با داشتن محافظ پشتی سفید رنگی از جنس پلاستیک که در گوشه ها گرد شده بود شباهت زیادی به iBook های زمان خود داشت (منظور لپ تاپ های اپل با نام iBook است که قبلا با این نام تولید میشدند نه نرم افزار iBook)و نسبت تصویر در آن 4 به 3 بوده است.زخامت تبلت اولیه در حدود کمتر از یک اینچ بوده که در قیاس با iBook های 1.35 اینچی بسیار باریکتر و در مقایسه با آیپد ها ی 0.35 تا 0.50 اینچی اپل که بعد ها عرضه شدند بسیار زخیم تر بوده است.



    منبع : macrumors

    ذکر منبع الزامیست
    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 24-07-2012, 04:11 PM
صبر کنید ..
X