اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

iFixit به مک بوک پرو های جدید با صفحه نمایش رتینا هم رحم نکرد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • iFixit به مک بوک پرو های جدید با صفحه نمایش رتینا هم رحم نکرد.

    از روز کنفرانس WWDC 2012 به بعد ممکن است خیلی از افراد منتظر چنین اقدامی از طرف سایت بسیار معروف iFixit بودند که سابقه ای طولانی در باز کردن و جداسازی قطعات محصولات جدید اپل دارد. وبالاخره امروز این سایت مک بوک پرو جدید را که با صفحه نمایش دوست داشتنی رتینا عرضه شده بود به نوعی از هم درید و قطعات استفاده شده در این دستگاه را در معرز دید قرار داد.

    همانطور که انتظار میرفت سخت افزار دستگاه از طراحیه بسیار پیشرفته ای بهره برده است ولی کار برای تعمیرکاران برای تعمیر این دستگاه به مراتب سخت تر شده است. صفحه نمایش رتینای این مدل کاملا به قاب خود چسبیده است و امکان جداسازی آن وجود نخواهد داشت. iFixit اعلام کرد در صورتی که مشکلی برای صفحه نمایش این محصول پیش بیاید که نیاز به تعمیر داشته باشد باید تمام قسمت نمایشگر به همراه قاب و اجزای درونی مانند دوربین چشمی و آنتن وای فای و آنتن بلوتوث تعویض شوند.

    این شرکت ارایه دهنده خدمات تعمیراتی همچنین اعلام کرد که رم این دستگاه بر روی یکی از برد های اصلی پیاده سازی شده است و قابلیت ارتقا را نخواهید داشت.این مورد درباره هارد SSD این دستگاه نیز حکم میکند و قابل ارتقا نخواهد بود.

    همچنین باتری ها کاملا محکم به کاور دستگاه چسبانده شده اند و به هیچ وجه قابل جداسازی نمی باشند.باتریها قسمت ترک پد و کابل اتصال آن را کاملا پوشانده اند و امکان پاره شدن کابل به هنگام جداسازی باتریها بسیار زیاد است.در هر صورت مک بوک پرو های جدید بسیار حساس و دقیق طراحی شده اند به طوری که یا باید در تعمیراتشان دقت به سزایی صورت گیرد ویا کلا از تعمیرشان صرف نظر کنید.

    در ادامه چند عکس از مراحل باز کردن این دستگاه را مشاهده کنید :
















    برای دیدن تصاویر بیشتر و توضیحات کامل در مورد مراحل این کار می توانید به این آدرس مراجعه کنید

    منبع خبر :
    ویرایش توسط hamed.ghafari : https://i-phone.ir/forums/member/47774-hamed-ghafari در ساعت 24-07-2012, 08:05 PM
صبر کنید ..
X