اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE آغاز شد.

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE آغاز شد.

    چندی پیش رقابت Nokia Sensing X CHALLENGE آغاز شده است.این رقابت جهانی با جایزه 2.25 میلیون دلاری و توسط نوکیا و X PRIZE Foundation اجرا می شود و هدف آن توسعه نسل جدید فناوری حسگرهای تشخیص سلامت است که میتواند کیفیت، دقت و سهولت در نظارت بر سلامت افراد را به میزان زیادی ارتقا دهد. پیشرفتها در این فناوریها به اشخاص قدرت میدهد تا بدون زحمت بر اطلاعات سلامت خود در لحظه نظارت داشته و آنها را جمع آوری کنند. در نتیجه دسترسی راحت به اطلاعات حیاتی در هر زمان و مکانی که به آنها نیاز دارند برای مشتری و تأمین کنندگان بهداشت و درمان میسر میشود.
    دکتر دیامندیس ، مدیر ارشد این طرح اشاره میکند که " هدف از این توسعه ، یکپارچگی فناوری حسگرهای تشخیص سلامت با تلفن همراه است.ما به توسعه حسگرها و فناوری مرتبط با آنها بیش از مدیریت بیماریها نیازمندیم و مصمم هستیم تا این حسگرها را در حوزه هایی مانند سلامت عمومی ( اعم از روحی و فیزیکی ) و تناسب اندام به کار گیریم."



    در آمریکا سالانه بیش از 2 هزارمیلیارد دلار صرف بهداشت و درمان میشود که به اندازه 15 درصد ازارزش کل تولیدات داخلی کشور است. حسگرهای تشخیص سلامت می تواند این هزینه هار را کاهش دهد. استفاده مشتریان از حسگرهای تشخیص سلامت این پتانسیل را دارد که دریافت خدمات بهداشت و درمان را بهبود بخشد و با کاهش هزینه ها به کمک بیماران آید.

    منبع:

    http://www.nokiasensingxchallenge.org/
    ویرایش توسط Nejatian : https://i-phone.ir/forums/member/50786-nejatian در ساعت 31-05-2012, 01:54 PM
صبر کنید ..
X