اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

پیش بینی درآمد اپل از فروش " تلویزیون "

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • پیش بینی درآمد اپل از فروش " تلویزیون "

    در چشم انداز جدیدی که از محصولات اپل ارایه شده است با تولید تلویزیون اپل، طی سالهای 2012 تا 2015 به صورت سرانه هر خانواده آمریکایی سالیانه دوبرابر زمان حال برای تولیدات اپل هزینه خواهند نمود ، شایان ذکر است که مبلغ کنونی 444 دلار می باشد.
    در سال 2007 محصولات اپل تنها 150 دلار از سبد هزینه های هر خانواده را تشکیل می داد و پس از تولید آیفون این مبلغ به 295 دلار در سال 2010 افزایش یافت، تحلیلگران پیش بینی می کنند که با افزایش درخواست آیپد این مبلغ به 635 دلار در سال 2013 برسد.
    با توجه به اینکه ضریب نفوذ تلویزیون در آمریکا 97 درصد می باشد پیش بینی میشود تا سال 2015 با فروش بالای تلویزیون های اپل ، هر خانواده با حداقل درآمد 10000 دلار ، مبلغی معادل 888 دلار برای محصولات اپل هزینه نماید.
    اگر اپل تنها 10 درصد از سهم بازار تلویزیون دنیا را به خود اختصاص دهد ، با احتساب درآمد حاصل از تبلیغات و شبکه های تلویزیونی ، اپل درآمدی معادل 60 میلیارد دلار در سال را به چنگ می آورد و این یعنی 64 دلار برای هر خانواده در دنیا. از سوی دیگر این محصول راه را برای نفوذ محصولات اپل به بازارهای خارج از آمریکا هموارتر خواهد نمود، در ده سال گذشته %58 درامد اپل از بازارهای داخلی ( آمریکا) بوده است و این سهم به تدریج و با صادرات محصولات به 39 % در سال جاری کاهش پیدا کرده است.



    منبع:
صبر کنید ..
X