اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بهترین روش در جهت طراحی آیفون نسل بعد با صفحه نمایش 4 اینچی

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بهترین روش در جهت طراحی آیفون نسل بعد با صفحه نمایش 4 اینچی



    در این روزها زمزمه هایی از ویژگی ها و زمان عرضه آیفون نسل بعدی به گوش می رسد. از زمانی که اپل اولین آیفون خود را عرضه کرد 5 سال می گذرد و از 5 نسل آيفون هم رونمایی کرده، اما نکته جالب توجه این است که ابعاد صفحه نمایش را دست نخورده نگه داشته و به 3.5 اینچ اکتفا کرده است. در حالی که رقبای اپل اندازه صفحه نمایش خود را به بالای 3.5 اینچ رساندند، اما اپل در سال گذشته باز هم آیفون 4s را همانند گذشتگان خود عرضه کرد.

    در این خصوص استدلال های زیادی صورت گرفته که صفحه نمایش 4 اینچی بهترین اندازه برای آیفون می باشد، اکنون در این راستا یک تیم تحقیقاتی مدلی مفهومی از صفحه نمایش آیفون نسل بعد طراحی کرده اند که در نوع خود بی نظیر است و می توان گفت بهترین روش ممکن برای افزایش ابعاد صفحه نمایش آيفون می باشد.

    با توجه به اینکه آيفون نسل بعد به طور حتم مجهز به سیستم 4G LTE می باشد، به دنبال آن باتری بزرگ تر، پردازنده ی قوی تر و ... لازم است تا دستگاه بتواند به طرزی عالی کار کند. این روش در آیپد نسل سوم قابل مشاهده می باشد که آيپد جدید کمی ضحیم تر از آیپد 2 می باشد و همچنین سنگین تر. بسیاری بر این باورند که اپل قصد ندارد اندازه خود آیفون را تغییر دهد، اما تکنولوژی های پیش رو باید اندکی آیفون را بزرگ تر کند.

    اکنون مدلی مفهومی توسط یک تیم تحقیقاتی منتشر شده که با توجه به آن هیچ تداخلی در شکل ظاهری آیفون و تراکم پیکسل آن به وجود نمی آید. البته این یک ریسک بزرگ برای اپل می باشد، زیرا به دنبال تغییر صفحه نمایش آیفون، برنامه نویسان باید برنامه های خود را با اندازه جدید وقف دهند.

    به هر حال مفهومی ترین مدل برای آیفون می تواند با افزایش طول صفحه نمایش باشد و عرض آن را دست نخورده باقی گذاشت.



    منبع خبر:
    ویرایش توسط RedBull : https://i-phone.ir/forums/member/46584-redbull در ساعت 11-04-2012, 03:42 AM

  • #2
    بعد از منتشر شدن این طرح، یک کانسپت از آیفون برای نسل بعد با صفحه نمایش 4 اینچی منتشر شد. با توجه به این کانسپ رزولوشن آیفون به 640x1152 می رسد، یعنی تنها شاهد افزایش پیکسل به صورت عمودی هستیم، همچنین یک در صفحه نمایش یک سطر دیگر به برنامه های آیفون افزوده می شود و از 5 به 6 سطر افزایش می یابد.

    علاوه بر اینها، توجه به جزئیات این طراح در نوع خود بی نظیر است، اپل با تغییر ظاهری شکل دکمه ی Home (همانند شکل زیر) می تواند صفحه نمایش را با حداقل تغییر در اندازه بدنه آیفون، بزرگ تر کند.





    منبع خبر:

    نظر

    صبر کنید ..
    X