اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

Foxconn ده درصد از سهام شرکت شارپ را خرید

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • Foxconn ده درصد از سهام شرکت شارپ را خرید

    بنا به گزارشی که در سایت های خبری از جمله "Appleinsider" منتشر شده، حاکی از آن است که شرکت شارپ که نامی مشهور و با سابقه بسیار در ساخت وسایل الکترونیکی از جمله تلوزیون های LCD دارد، بدلیل افت فروش محصولات و ایجاد تغییراتی و برنامه هایی برای آینده ی این شرکت، حدود 10 درصد از سهام خود را به شرکت "Foxconn" واقع در چین که برخی از محصولات اپل چون آیفون یا آیپد در آنجا اسمبل می شود واگذار کرده است.
    به گزارش Wall Street Journal
    شرکت Foxconn برای خرید 10 درصد از سهام شرکت ژاپنی شارپ، مبلغ معادل 808 دلار را پرداخته است - همچنین به گفته کارشناسان شرکت شارپ، همکاری با شرکت Foxconn برای برنامه های آینده ی شارپ بسیار موثر است.
    شرکت شارپ امیدوار است که بتواند با اینکار جایگاه خود را همچنان حفظ و تلفات مالی وارد آمده بر این شرکت را جبران کند و به گفته ی کارشناسان، این شرکت قصد دارد تمرکز خود را بیشتر بر روی ساخت صفحه نمایش های کوچکتر برای اسمارت فون ها و تبلت ها بگذارد - هم چنین پیش بینی شده است که این شرکت ژاپنی با سابقه 99 ساله ی خود در محصولاتی الکترونیکی که ارائه داده بتواند با این همکاری، حضور خود را در ساخت تلویزیون های HD قوی تر جلوه دهد و از طرفی دیگر به گزارش یک منبع قابل اعتماد احتمال می رود که در ساخت محصولات آینده ی شرکت اپل از پنل های LCD شرکت شارپ استفاده شود.


    به گفته ی مقامات معتبر شرکت شارپ
    همکاری شارپ با شرکت Foxconn باعث خواهد شد که تقاضا برای ساخت پنل های LCD محصولات خود به کارخانه ی Sakai که در سال 2009 آغاز به کار کرده کاهش یابد، تاکنون تقاضای شرکت شارپ برای سفارش پنل های LCD به طول انجامیده اما با همکاری شرکت Foxconn با شرکت شارپ انتظار می رود که حدود نیمی از پنل ها تا پایان سال جاری (2012) تولید شود.
    همانطور که می دانید با معرفی آیپد جدید ابهامات بسیاری در ذهن بسیاری از مشتریان، کارشناسان و... در مورد قطعات به کار رفته در آیپد جدید پیش آمد که از جمله ی آن می توان به مقدار حافظه ی رم به کار رفته و ساخت صفحه نمایش این تبلت توسط چه شرکتی، اشاره کرد، که مشخص شد رم آن به یک گیگ ارتقا یافته و ساخت این صفحه نمایش توسط شرکت سامسونگ صورت گرفته است - بنابراین احتمال آن بسیار است که با همکاری Foxconn و شارپ در ساخت سری جدید New iPad و محصولات آینده ی شرکت اپل از صفحه نمایش های شرکت شارپ استفاده شود.


    منبع خبر:
صبر کنید ..
X