اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

برنامه نویسان: بهبود بازی ها توسط صفحه نمایش رتینا در آی پد نسل بعد

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • برنامه نویسان: بهبود بازی ها توسط صفحه نمایش رتینا در آی پد نسل بعد

    برنامه نویسان نشان می دهند که صفحه نمایش رتینا در آی پد نسل بعد چگونه به بهتر شذن بازی ها کمک می کند و تا چه حد انتظارات آن ها را در این صفحه نمایش با رزولوشن 2048x1536 برآرده می کند.

    برنامه نویسی به نام Kevin Ng طی آخرین اقدامات خود تصمیم بر ساخت یک بازی، متناسب با رزولوشن 2048x1536 گرفت و به نتایجی عالی دست یافت. در واقع او بازی خودرا برای آی پد 2 منتشر کرده بود و اگنون با تطابق این بازی با رزولوشن آی پد نسل بعد و بیشتر کردن پیکسل آن ها تا چهار برابر به کیفیتی بالا دست یافت، همچنین او ذکر کرذه که آیکون موجود در home screen تفاوت بسیار زیادی کرده است.



    زوم در بازی ها ، سمت چپ آی پد 2 ، سمت راست آی پد نسل بعد

    او سایز آیکان بازی ها را از 72x72 به 144x144 تغییر داد و تا زمان عرضه ی آی پد نسل بعد استاندارد آیکان ها به این سایز جدید تغییر می یابد. به همین منظور اپل به برنامه نویسان هشدارداده بود که برنامه های خود را به روز بکننند. در واقع باید گرافیک را تا چهار برابر افزایش داد تا مورد قبول AppStore باشد.


    آیکان بازی های در آی پد نسل بعد و 2


    این برنامه نویس همچنین اشاره کرد که با این رزولوشن حجم برنامه ها افزایش خواهد یافت و ممکن است کاربران با فضای کم مواجه شوند. به دنبال این مسائل باید یک پردازنده ی بسیار قوی در آی پد نسل بعد به کار برده شود تا بتواند در اجرای بازی هایی با این گرافیک بالا کم نیارد. او حداقل CPU مورد نیاز را پردازنده ای با قدرت رسم تعداد زیادی پیکسل در چهار مرتبه طی یک ثانیه برآورد کرد.



    منبع خبر؛
صبر کنید ..
X