اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

بازی های اکشن باعث بهبود بینایی می شود

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • بازی های اکشن باعث بهبود بینایی می شود

    به تازگی محققان کانادایی کشف کرده اند که بازی های اکشن "اول شخص" مانند Medal of Honor (مدال افتخار) می توانند بینایی افرادی که با مشکلات خاصی چون، اختلالات بینایی مادام العمر همراه اند، را بهبود بخشند.

    مدیر این مطالعه و پژوهش آقای "Daphne Maurer" از دانشگاه McMaster کانادا، با تحقیق و بررسی بر روی شش بیمار مبتلا به اختلالات آب مروارید مادام العمر که آنها بایستی به مدت 40 ساعت و در طول یک ماه بازی مدال افتخار را انجام دهند به نتیجه ایی جالب رسید
    چراکه نتایج نشان داد که بینایی 5 تن از این 6 نفر در مواردی چون تشخیص دادن راحت تر چهره، واکنش سریعتر به اتفاقات، تا حدودی بهبود یافته است.



    به گفته ی Maurer: سیستم عصبی بینایی در بزرگسالی شکل پذیر می باشد و به ما این امکان را می دهد، که بتوانیم با هر اثر و تحریکی بینایی چون بازی مدال افتخار آن را تغییر و بهبود دهیم.
    Maurer همچنین در ادامه گفت که او و تیمش قصد دارند که بر روی بازی جدیدی کار کنند که به همین میزان اثر داشته باشد و مغز را به واکنش بیشتر وادار کند، چون بازی های اکشن و خشونت آمیز فرد را عصبی و روانی خواهد کرد.

    شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که واقعا" راز اینکار در چیست؟
    جواب ساده است - در واقع دلیل اصلی آن در هیجانی است که موقع بازی کردن بوجود می آید، چراکه هیجان بسیار، موجب می شود بدن دو هورمون "دوپامین و آدرنالین" را بیشتر ترشح کند و همین امر مغز را فعال تر خواهد کرد که تاثیر آن بر روی چشم نیز صورت می گیرد.


    منبع:
صبر کنید ..
X