اطلاعیه

Collapse
هیچ اطلاعیه ای هنوز ایجاد نشده است .

افزایش استفاده از توییتر و Wolfram Alpha بعد از انتشار ios5

Collapse
X
 
  • فیلتر
  • زمان
  • نمایش
پاک کردن همه
new posts

  • افزایش استفاده از توییتر و Wolfram Alpha بعد از انتشار ios5

    در سال های اخیر ٬ بدون شک هر شرکتی که شریک تجاری اپل چه در بخش نرم افزار یا سخت افزار شود سود بیکرانی را نصیب خود خواهد کرد که این سود می تواند هم بصورت مالی و یا هم بصورت افزایش مصرف کاربران از سرویس های آن شرکت باشند . از زمان عرضه ios 4 ٬ بحث های زیای که کدام شبکه اجتماعی ٬ شبکه انتخابی اپل برای استفاده بصورت دیفایت در ios خواهد بود ٬ مطرح شد . نخستین گزینه در آن زمان فیس-بوک بود ولی در آن زمان اختلاف اپل و فیس-بوک سر شبکه اجتماعی اپل یعنی پینگ بالا گرفته بود و عملا گزینه فیس-بوک کنار گذاشته شد تا زمانی که در ios 5 اعلام شد که یار اجتماعی اپل در ios شرکت توییتر خواهد بود .
    و بدین صورت بود که کاربران از همه جای ios میتوانستند به توییتر دسترسی داشته باشند و این باعث شد که تنها در مدت کوتاهی که ios 5 منتشر شده است استفاده از توییتر افزایش زیادی پیدا کرده است . توییتر ساعاتی پیش اعلام کرد که کاربران ios باعث شدند که استفاده از شبکه اجتماعی بیش از ۲۵ درصد افزایش یابد که این مقدار به عدد ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه سپتامبر رسیده است . همچنین رئیس توییتر در ماه نوامبر اعلام کرد که ورود به توییتر و استفاده از آن بعد از عرضه ios 5 سه برابر شده است .
    اعداد یاد شده نتایج بسیار خوبی برای توییتری که از یک طرف فیس-بوک و طرف دیگر گوگل ٬ در اندیشه نابودی آن هستند .



    سرویس دیگری که با ورود به ios دگرگون شد سرویس پاسخگویی آنلاین Wolfram Alpha بود . در این سرویس که شما می توانید هر سوالی را از آن بپرسید و یک جواب تا حد زیادی منطقی و درست دریافت کنید ٬ یک سرویس چندان شناخته شده برای همه نبود اما با عرضه iphone 4s و منشی پرطرفدار سیری و ساپورت مستقیم از این سرویس فوق العاده باعث شد که استفاده کنندگان از سرویس Wolfram Alpha در عرض فقط دو ماه چند برابر شوند .
    با خبری که اروز منتشر شد میزان سرچ سوالات در این سرویس پس از عرضه آیفون 4s ٬ بیست برابر شده است .
    مدیر بخش اجرایی مستقیم Wlfarm alpha ٬ آقای Luc Barthelet به MIT's Technology Review گفت که سرویس جواب گویی Wlfarm alpha که جزئی از سیری در iOS میباشد بدنبال جواب های مستقیم شما می گردد و این دلیل آن هست که تقریبا همیشه بهترین جواب به کاربران ارائه خواهد شد . جستجو به دنبال جواب مستقیم دلیل اصلی آن است که کوگل نمی تواند قابلیت مثل سیری را در آندروید ایجاد کند . در آندروید براساس برنامه هایی که ارائه شده است است سیستم به دنبال جواب مستقیم نمی گردد و بیشتر روی نتیجه سرچ ها در گوگل تاکید داد . فکرش را کنید که اگر گوگل به دنبال جواب مستقیم در سرچ ها بود ٬ چه چیزی به سر بخش های تبلیغاتی گوگل که در هر سرچ گوگل ارائه می شود می آمد؟



    در دو بخش بالا دیدم که اپل ٬ با استفاده از همکاری و شیوه تعامل درست ٬ با یکپارچه کردن دو سرویس بزرگ ٬ توانست دستگاه های خودش را پیشرفته تر و همچنین سود زیادی را نصیب شرکت های همکار کند . سایت appleinsider به مثال جالبی با این موضوع برخورد می کند که این اتفاق ها نتیجه همکاری اپل با این شرکت هاست که باعث شده است که اپل یک سیستم جستجوی پیشرفته اطلاعات بدون هزینه اضافی یا نگهداری و بدون اتکای خود بر گوگل ٬ در سیری برای خود ایجاد کند ولی به طور مثال در مقابل ٬ شرکت مایکروسافت برای گسترش استفاده از موتور جستوگر بینگ ٬ میلیارد ها دلار هزینه بی ثمر کرده است و تاکنون موفقیت زیادی کسب نکرده است .


    منبع:



    برخی توضیحات از

    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

  • #2
    بسیاری منتقد سیاست های اپل هستند و بسیار فکر می کنند اپل به بهترین شیوه ممکن پیرامون مسائل تصمیم می گیرد و برای همین است که همیشه بهترین نتیجه ها را میگیرد . موضوع بالا تنها دو نمونه ساده است . نظر خود را پیرامون سیاست ها اپل و همکاری آن با شرکت های دیگر را با ما در میان بگذارید

    http://www.i-phone.ir/forums/thread5...tml#post542260
    i-phone.ir
    The Best or Nothing



    Twitter : Rouzbeh7000

    نظر

    صبر کنید ..
    X